Achteruitrijcamera Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Achteruitrijcamera Astra J

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18415729
    davyb
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 July 2015

      Goede dag,

      Sinds afgelopen week zijn wij in het bezit van een mooie astra J.Nu wil ik op deze auto graag een achteruitrijcamera zetten.

      Zit te denken aan de volgende:

      auto achteruitrijcamera nachtzicht waterdicht voor opel opel corsa meriva zafira vectra vectra

       

      Nu weet ik dat het met astra H en J zo is dat je geen voeding van het achteruitrijlampje kan pakken.Heeft iemand hier een oplossing voor?

      Misschien dat het al eens voorbij is gekomen maar ik kan het zo snel niet vinden.

       

      Hopelijk is er iets handigs voor dat de camera aan gaat als je achteruitrij.

       

      bvd

      #18415759
      juruca
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 January 2005

        Wat je kan doen is een klein relaisje gebruiken.

        Het relais(spoel) aansluiten op de achterruitrijlichten, gebruik wel een blusdiode over de spoel van het relais.

        En via het maak contact je camera inschakelen middels de (geschakelde) +12volt.

        (Indien je een trekhaak hebt kan ook het achterruitrijlichten signaal direct gebruiken van de trekhaak module)

        Maar ik denk dat het moeilijkste is het video signaal naar je beeldscherm zichtbaar te maken…

        Suc6

         

         

        #18415764
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          je kan ook een originele kopen, en dan de radio met een vci code laten programmeren

          #18421496
          davyb
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 July 2015

            achteruitrijcamera is inmiddels ingebouwd. heb een in kenteken verlichting genomen en een los scherm.had net navi geupdate om dan weer een andere radio te nemen vond ik zonde.

            gelukkig kan je vanuit achteruitrij verlichting gewoon schakelen..

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.