Achterruit getint

Forumindex Forums Modellen Tigra Achterruit getint

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208442
    hanzel
      Lid sinds:
      7 July 2005

      De achterruit van de tigra van mijn vriendin is kapot geknapt, dus moet er een nieuwe in. Maar nu zegt de verzekering dat het een donkergroen getinte ruit is die er in zitten bij de tigra’s, maar ik vroeg me af of dit klopte, want naar mijn idee leek het zwart getint.
      Het gaat om een Zwarte A-tigra van 1998.

      Is er iemand die weet wat voor kleur tint de achterruiten hebben, en of dit per kleur tigra verschillend is?
      Alvast bedankt!

      #17459596
      Bug Killer
        Lid sinds:
        29 March 2008

        volgens mij is het altijd groen getint. kan je vaak wel goed zien als er sneeuw oplicht

        #17459597
        1985
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2006

          ik weet niet beter dan ze altijd smoke zijn geblindeerd (lichte zwart tint)

          altans, alle Tigra’s die ik dagelijks zie rond rijden zijn naar mijn idee smoke. Maar noemen ze dat mischien niet “groen” getint ?

          miss ben ik kleuren blind dat kan natuurlijk ook :jerry:P

          #17459598
          hanzel
            Lid sinds:
            7 July 2005

            Ja op het eerste gezicht lijkt het zwart getint, maar nu de scherven achterin de kofferbak liggen en je er met een zaklamp op schijnt, komt er wel een groene gloed vandaan. Ze zijn donkergroen leverbaar, maar ook als zwarte, of bruine tint.
            Waarschijnlijk zal er dan toch wel een groene tint inzitten:hmmz

            #17459599
            1985
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2006

              origineel gepost door hanzel
              Ja op het eerste gezicht lijkt het zwart getint, maar nu de scherven achterin de kofferbak liggen en je er met een zaklamp op schijnt, komt er wel een groene gloed vandaan. Ze zijn donkergroen leverbaar, maar ook als zwarte, of bruine tint.
              Waarschijnlijk zal er dan toch wel een groene tint inzitten:hmmz

              hehe :jerry kwil je graag helpen :jerry

              Maar mijn life hammer laat ik ff liggen ok ? ;):wors:jerry

              #17459600
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Of je moet er eentje 2e hands vinden nog, of op de sloop.. het raam is niet eens al te moeilijk er uit te halen.. ik heb dat laatst gedaan om de raamrubbers eromheen even een beetje weer netjes te maken.. Groen glas.. dus ik rij dan in een bierflesje.. ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.