achterklepspoiler astra g (FOTO update)

Forumindex Forums Modellen Astra achterklepspoiler astra g (FOTO update)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262251
    black_astra
      Lid sinds:
      30 November 2010

      Hallo,

      Ik heb een achterklepspoiler gekregen voor mijn astra g hb. Deze spoiler moet op de bovenkant van het raam.
      Nu heb ik de spoiler er even opgelegd en zag ik dat er een klein beetje ruimte tussen zit. Deze ruimte zit tussen dat bovenste randje van de achterklep en het stuk van de spoiler wat hier op aansluit. (aansluitoppervlak is ook wat hol)

      Ik dit bij alle achterklepspoilers zo? En hoe kan ik dit het beste kitten, met een dikke laag?

      http://gm-tuningparts.nl/shop/product/567/opel-astra-g-raamspoiler-3-5-deurs” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Gaat om de spoiler in bovenstaande link

      #18196168
      black_astra
        Lid sinds:
        30 November 2010


        Hollie binnenkant waardoor er ruimte tussen zit. Alleen het binnenste randje sluit maar echt goed aan


        Spoiler komt weg bij gm tuningparts


        Gaat om deze spoiler

        #18196169
        Woutje_opel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 May 2007

          Hallo,

          Zelf heb ik een originele Irmscher er op gelijmd, deze sluit wel netjes aan.

          Wat je kan doen, heb ik ook gedaan, wanneer je hem erop lijmt, in het midden een rubber of plastic blokje tussen je raam en spoiler leggen dat hij in het midden iets boller komt te staan.

          verder heb ik hem met ruiten kit gelijmd. En met stukjes schilder tape op zn plek gehouden.

          Hoop dat je mn verhaal begrijpt. Ik denk als je er in het midden wat onder legt dat hij wat beter aansluit.

          Groet Wout.

          #18196170
          black_astra
            Lid sinds:
            30 November 2010

            @Woutje_opel wrote:

            Hallo,

            Zelf heb ik een originele Irmscher er op gelijmd, deze sluit wel netjes aan.

            Wat je kan doen, heb ik ook gedaan, wanneer je hem erop lijmt, in het midden een rubber of plastic blokje tussen je raam en spoiler leggen dat hij in het midden iets boller komt te staan.

            verder heb ik hem met ruiten kit gelijmd. En met stukjes schilder tape op zn plek gehouden.

            Hoop dat je mn verhaal begrijpt. Ik denk als je er in het midden wat onder legt dat hij wat beter aansluit.

            Groet Wout.

            Je bedoelt dat ik hem een stukje kantel?
            1 kant sluit niet mooi aan. De andere wel beter

            Echt een klein randje raakt de auto zeg maar. Ik weet niet of die ruitenkit dit houd bij hogere snelheid

            #18196171
            SlayrNeo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 April 2013

              Ik zou bijna zeggen dat deze spoiler niet voor dit model auto is. Zeker weten dat ze je niet die van een coupe of zo hebben gestuurd?

              #18196172
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                Moet wel genoeg oppervlak kunnen gebruiken om vast te kunnen lijmen met sikaflex.
                Kan je niet iets doen met die strip bovenaan , want ik zie dat die daar ook op leunt.

                Stukje wegsnijden of voorzichtig vijlen >?

                #18196173
                Botho
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 May 2009

                  Sorry voor de late reactie maar ik moest werken dit weekend….zoals beloofd de foto´s van de mijne..





                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.