achterkant wil niet verlaagt worden..

Forumindex Forums Modellen Tigra achterkant wil niet verlaagt worden..

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254808
    lambo452
      Lid sinds:
      7 May 2008

      hallo,

      ik heb een week of 2 geleden de tigra van mn vriendin verlaagt.. met een set van een corsa,

      voorkant zakte heel mooi ongeveer 4cm.. achterkant kwam naar mijn idee een cm hoger..

      toen een ander setje gekocht (deze vrouw vertelde mij dat dr auto te laag lag om haar moeder uit te laten stappen en daardoor originele veren gekocht had..

      deze veren achter eronder gezet.. en hij zakt weer naar de originele hoogte..

      nu heb ik dus 2 sets geprobeert maar hij is nog niet gezakt.. ligt dit aan de veren of wat??

      ik weet het niet meer namelijk.. ik koop namelijk liever een set als dat ik ze laat napersen..
      dat gaat dus in uiterst geval gebeuren..

      en nee schroefset geen optie want mn vriendin vind deze 4cm eigenlijk al teveel maar doet ze omdat anders de wielen en kasten een meter uit elkaar staan…

      dus wie weet een oplossing???

      #18099895
      Looney
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 June 2010

        Zitter er niet toevallig sterkere dempers onder?

        Schroefset is mooi trouwens hoor. Pak je een setje van JOM kan je hem 4cm hoger dan origineel zetten ( das echt heel erg 4×4) maar ook makkelijk 6 cm lager dan origineel. Kan je hem precies zo hoog afstellen als dat ze wilt.

        #18099896
        lambo452
          Lid sinds:
          7 May 2008

          nee zijn gewoon de originele dempers ook.. en ja mijn idee was ook schroefset.. maar ze wil t niet :(

          vrouwen blijven beetje eigenwijs he :P dus ik denk dat we maar moeten gaan persen als niemand raad weet…

          #18099897
          Looney
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 June 2010

            Heb je alles wel goed erop gezet dan :P
            En soms moet je die veren nog wel ff goed naduwen of er een stukje mee rijden he.

            Maar waarom geen schroefset? Want hij kan gewoon op originele hoogte ook met een schroefsetje. Lager natuurlijk ook.

            #18099898
            lambo452
              Lid sinds:
              7 May 2008

              jup alles zit zoals het hoort:P is niet mijn eerste auto die ik verlaagt heb zegmaar :P
              naduwen en stukje rijden schieten ook niet echt op.. zitten er nu alweer ruim een week op..

              en ja waarom geen schroefset…. daar krijg ik niet echt duidelijk antwoord op.. (ik denk dat ze bang is dat ik m stiekem steeds ietsje lager zet:P)

              #18099899
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Bouten van de as lossen, werkt net zo als bij de voorste draagarmen..
                Kan zijn dat ie nu niet verder zakt doordat die in zn rubbers loopt te stressen

                #18099900
                lambo452
                  Lid sinds:
                  7 May 2008

                  kijk… daar had ik inderdaad nog niet over nagedacht!! terwijl we dat ook met mn astra hebben moeten doen! dankuuu fearless gaan we morgen gelijk maar eens proberen.. zou fijn zijn als dat werkt!!

                  thnx!

                  #18099901
                  pipo
                    Lid sinds:
                    5 November 2004

                    achterveren van een corsa zijn hoger dan een tigra omdat de wielkuipen bij een tigra veel hoger zijn.ik weet dat de schroefsets bij v-maxx van en tigra achter +-2 cm lager gaan dan van een corsa

                    #18099902
                    lambo452
                      Lid sinds:
                      7 May 2008

                      ow okee.. ja ik zal dan eens echt op zoek gaan naar een setje voor een tigra..

                      eerst ff kijken voor de as los te maken of die dan ietsje wil zakken.. hoeft namelijk niet veel.. een cm of 2 3 is zat..

                      maar bedankt voor het meedenken!!!

                      en nog meer tips?? altijd welkom!

                      #18099903
                      Bu5t3d
                        Lid sinds:
                        12 September 2009

                        binnenkort (binnen 2 dagen) gaat mijn kw schroefset onder mijn tigra vandaan.
                        dit omdat de veren aan de voorkant afgebroken zijn.

                        er blijft dus nog een achterkant over dwz: 2 veren incl instelschroef voor de hoogte en 2 gasdempers.

                        als er interesse is kan je deze overnemen tegen een mooie prijs.

                        foto van de hoogte: dit is op z’n laagst

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.