achtergrondkleur NCDC 2015

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum achtergrondkleur NCDC 2015

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273559
    r.visser88
      Lid sinds:
      15 May 2014

      Besten,

      Ik zie ik internet, dat sommige Siemens VDO NCDC 2015 een witte achtergrondkleur hebben. Zeg maar die modernere displayweergave. Ik krijg hem bij mij niet anders dan op een zwarte lay-out.

      Iemand enig idee hoe dit te wijzigen?

      Bedankt voor jullie tijd,

      Rick Visser

      #18296565
      AsconaSR
        Lid sinds:
        10 April 2012

        Hallo Rick,

        In de systeem instellingen zit ergens een keuze tussen weergaven. Dag/nacht of via verlichting.

        Wit = dagweergaven
        Zwart = nachtweergaven

        En je kunt ook zeggen dat die 2 afhankelijk zijn van de verlichting aan/uit.

        Groeten Ruben

        #18296566
        r.visser88
          Lid sinds:
          15 May 2014

          Hoi Ruben,

          Bedankt voor je reactie. Het rare is dat dit helemaal niets uitmaakt. Alle menus blijven een zwarte achtergrond houden met witte letters (op de landkaarten na natuurlijk) ik zie dat veel ncdc 2015 een grijzige achtergrond hebben, met oranje letters. Gewoon wat gezelliger :)

          Ik heb overigens de nieuwste kaarten.

          Mvg,

          Rick

          #18296567
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            dit kon ik bij mijn ncdc 2013 ook niet aanpassen. nieuwste kaarten? deze zijn al heel lang niet meer geupdate. volgens mij zijn de laatste kaarten voor dit apparaat van 2011 ofzo

            #18296568
            EddyVectra3.2V6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 December 2012

              Ik had hetzelfde. Is gewoon een instelling. De dealer heeft dit aangepast. Ik meen dat de witte letters met zwarte achtergrond een Vauxhall- instelling is. Aanpassen is in 2 minuten gebeurd; mijn dealer deed het gratis.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.