achtergordels ascona b van welke opel passen ze nog meer??

Forumindex Forums Modellen Ascona achtergordels ascona b van welke opel passen ze nog meer??

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208734
    imported_piet
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 September 2004

      ff een vraagje tussendoor,welke type gordels passen in een ascona b achterin??

      rekord?manta?senator?? iemand hier ervaring mee:D

      #17464379
      cruez
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2006

        voor de keuring heb ik heupgordels in mijn manta geplaatst. gewoon omdat het moest.
        ik denk dat jij schoudergordels bedoelt?

        #17464380
        imported_piet
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 September 2004

          ja ik bedoel de schoudergordels:D was me af aan het vragen of rekord e of manta b erin paste omdat in mijn oude ascona andere types inzaten

          #17464381
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            In mijn (ex) 4 deurs ascona heb ik destijds achterin de originele gordels gebouwd van ascona-b, deze zaten op de hoedenplank, die van een Manta pasten daar niet in, er was geen ruimte.

            Of dat ook zo is bij de 2-deurs weet ik niet, maar volgens mij was er geen onderscheid tussen de beide modellen.

            #17464382
            imported_piet
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 September 2004

              bedankt voor je reaktie henk:D het ging zich ook om een 4 deurs en ik weet van mijn vorige ascona dat ze idd op de hoedenplank waren gezet maar dacht miss is het mogelijk om ze van een ander type er ook op te kunnen zetten:)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.