Achterbankverwarming

Forumindex Forums Modellen Omega Achterbankverwarming

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18451868
    tubbe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 January 2022

      Dag allemaal,

       

      Ben een neefje van jullie ;-), ik rijdt een SAAB 9-5 Estate met veel plezier.  Op het SAABforum is het altijd een gezellig en hulpvaardige boel dus hoop dat dat hier ook het geval is. Ik heb al wat gezocht maar krijg niet de juiste hits op mijn zoekactie vandaar deze expliciete post.

      Wat is het geval? Ik krijg er nu een verwarmde achterbank in (en voor geventileerde stoelen :happy02: ) en begrijp dat dat systeem lijkt op dat van de Omega. Het gekke is dat de achterbank twee verwarmingsmatten heeft maar af-fabriek geschakeld wordt met één schakelaar voor beide delen. In de Omega zou dat met twee drukschakelaar op de middenconsole gebeuren. Kan iemand mij daar meer over vertellen? In welke generatie en uitvoering is zoiets te vinden, is er wellicht een foto van de knop en weet iemand hoe die kabelboom er uit ziet (schema) en waar deze mogelijk te krijgen is? Ik wil kijken of ik dat systeem ook bij mijn auto kan laten werken, danwel de oroginele kabelboom kan aanpassen zodat eea met twee schakelaars links en recht kan worden geschakeld.

      Hoor graag van jullie!

      Thanks Tubbe

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.