achterbank Grandland verwijderen…

Forumindex Forums Modellen Grandland X achterbank Grandland verwijderen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372121
    JustM1968
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2020

      Hallo, beetje vroeg nog maar i.v.m. meer opbergruimte tijdens de zomervakantie

      wil ik de achterbank van mijn Grandland tijdelijk verwijderen.

      Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor demontage, :dank-u:

      #18372126
      Annies
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 February 2016

        Wij hebben voorheen in onze Opel Mokka en andere auto’s altijd de achterbank kunnen verwijderen. Volgens mijn man, gaat dit niet bij de GLX. Zeker in ons geval niet omdat wij een verwarmde achterbank hebben en volgens hem lopen er elektriciteitskabels doorheen waardoor verwijderen niet mogelijk is. Toevallig krijgen wij morgen onze nieuwe GLX en dan zal hij zeker dit aspect nader bekijken. Je hebt iig een speciale sleutel nodig.

         

        #18409052
        22voeter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 November 2018

          Is de achterbank ondertussen al eens door iemand verwijderd? Ik zie de GLX als toekomstige opvolger van mijn Zafira, en ik vervoer regelmatig grote objecten.

          Vrijwel alle nieuwere auto`s hebben geen volledig vlakke laadvloer meer. Door het ontbreken van een opklapbare zitting is er bij neergeklapte rugleuning een soort van schans halverwege de laadruimte. Het mooie flex 7 systeem met alle kanten op verstelbare bank is volledig verdwenen.
          Als het mogelijk is de zitting vrij eenvoudig te verwijderen, (max 15 minuten sleutelen) zou dat een goede optie zijn.

           

          #18410382
          MWW
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2020

            als je hem niet nodig hebt, weg ermee.

             

            hetzelfde met sierlijsten ;-)

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.