Achterbank en APK

Forumindex Forums Overige APK & RDW Achterbank en APK

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208691
    Astra1.8
      Lid sinds:
      11 August 2005

      Heb momenteel de achterbank eruit liggen ivm het lassen van de achterschermen.
      Nu gaat de auto daarna direct naar de garage voor de APK. Is het niet aanwezig zijn van de achterbank dan een probleem? Gordels moeten er denk ik wel even uitgehaald worden ofniet?
      In de toekomst wil ik de achterbank er wel weer in hebben, maar pas nadat alles gespoten is en dat wordt pas na de APK. Is het niet zo dat omdat de gordels en achterbank eruit zijn dat ze er dan ook niet meer in mogen?

      #17463592
      folkyc20xe
        Lid sinds:
        13 February 2005

        is geen probleem, kan gewoon zo voor keuring aangeboden worden zonder achterbank. Gordel´s zou ik er voor de zekerheid maar uithalen.
        Er wordt nergens opgeschreven dat de achterbank er voor de keuring niet inzat, dus als je de achterbank en de gordels er weer compleet en goed in zet dan dan wordt dit gewoon goedgekeurd bij de volgende keer apk.

        #17463593
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006

          gordels hoeven helemaal niet weg.

          Als de bank weg is is dat geen zitplaats meer, dus hoeven ze ook niet naar de gordels te kijken.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.