Achteraf inbouwen centrale deurvergrendeling(+AB) Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Achteraf inbouwen centrale deurvergrendeling(+AB) Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276880
    Astra_R
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 September 2011

      Ik ben begonnen met het inbouwen van de originele centrale deurvergrendeling bij de corsa.
      Begonnen bij de kofferklep, omdat ik daar het 3e remlicht aan het inbouwen ben.
      Helaas toch een paar uitdagingen.
      Nu heb ik het kunststof omhulsel van het slot verwisseld voor de 2 potige voor de motor.
      Daarbij ook het metalen hendeltje onder het kunststof aangepast en omgebouwd naar het bestaande slot.
      Nu loop ik tegen het volgende aan:
      Als de koffer open is kan ik hem gewoon open maken.
      De koffer kan ook op slot.
      Als de koffer dan op slot zit krijg ik deze niet meer van het slot af :swear
      Van binnenuit kan ik dan het kunststof omhulsel wel draaien om vervolgens te ontgrendelen :hmmz

      Het lijkt er op dat ik(volgens de handleiding) de sleutel na horizontaal zetten nog 1/8 verder naar rechts moet draaien.
      Dat lukt dus niet :???: Iemand een idee hoe verder aan te pakken of hier ervaring mee?

      Ik zou graag wel alle originele cilinders behouden.

      Alvast bedankt voor de hulp.

      #18320351
      Astra_R
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 September 2011

        Voor wat betreft de kofferklep ben ik er achter. Dit wordt hem niet :cry
        Ik heb een nieuw slot nodig van een auto/corsa mét CV.

        Nu staat er bij de plaatselijke sloop volgens mij een mooie 5 deurs waar ik al meerdere onderdelen uit heb gehaald :wors. Zijn die slotcylinders/ sloten gelijk aan die van de 3 deurs?
        Aangezien de klep zelf wel wat anders is.. Zijn er eventueel nog andere modellen die de zelfde sloten voor de koffer gebruiken?

        Alvast bedankt voor jullie reactie.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.