achteraf cruisecontrol en mistlampen inbouwen

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) achteraf cruisecontrol en mistlampen inbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264378
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Beste Vivaro rijders,

      Eerdaags moet ik mijn Opel Vectra inruilen voor een bus. Prijstechnisch ben ik uitgekomen op een Opel Vivaro – 2.5 CDTI 145 PK L2H1 DC DubbelCabine Airco ElektrPakket PDC Trekhaak Metallic zwart. Mijn vorige bus was een verlengde VW Transporter T4 getuned tot 135 Pk, katalisator vervangen door RVS buis en EPG afgedicht. Nu zit er onder de Vivaro geen mistlampen onder en heeft geen cruise control. Is deze naderhand nog in te bouwen en wat kost dit ongeveer.
      Wat ik verder nog wil doen is tunen, katalisator eronder uit (indien dit niet op kenteken staat) en EPG afdichten, zijn er nog verder nuttige dingen om te veranderen. Alvast bedankt voor het meedenken.

      Ron

      #18220366
      van der Wal
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 June 2011

        Hey Ron

        Achteraf mistlampen inbouwen bij een Vivaro is geen probleem.
        Wat je nodig hebt is het volgende, voorbumper met mistlampgaten, de mistlampen zelf, richtingaanwijzer schakelaar met mistlampfunctie voor en een relais die de mistlampen aanstuurt, de bedrading ligt er al.
        Wat betreftde cruise control is ook geen probleem, de best werkende set is van het merk John gold deze word in de meeste gevallen gebruikt bij de Vivaro.
        Het mooie van dit systeem is dat het plug & play is en dat je de originele stekkers gebruikt.
        Als de Vivaro van voor 2011 is zijn deze nooit geleverd af fabriek met cruise control, na 2011 wel maar dit originele systeem is naderhand niet in te bouwen.
        Een Vivaro heeft zover ik weet geen katalysator maar wel eventueel een roetfilter deze is wel te verwijderen maar dan moet deze wel uitgeschreven worden in d computer anders krijg je storing.

        Gr. Ralf

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.