Achter ruiten sproeier opgelost!!!

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Achter ruiten sproeier opgelost!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217768
    marmul
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 February 2005

      Mijn ruiten sproeier van de achterruit doet het niet meer.
      Het motortje hoor je wel maar er komt niets op het achterruit. Nu heb ik op de plaats van de bestuurder de vloer nat en ruikt naar ruitenvloeistof. Loopt hier toevallig de slangs langs naar achteren??????

      vrgr Martin

      #17619369
      norwin
        Lid sinds:
        8 February 2010

        in mijn Astra station toevallig deze week ook de slang voor de achter sproeier moeten herstellen.
        bij de Astra loopt hij inderdaad aan de bestuurders kant door een gootje in het dak.
        bij mij was de slang achter kapot gegaan en had dus een plasje in de achterbak.

        ik kan me voorstellen dat het bij jou hetzelfde is alleen dan voor :P

        ps de slang gaat ook door het shutboard aan de bestuurders kant!

        #17619370
        marmul
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 February 2005

          Dus dat wordt zoeken waar de lek zit. Dus de slang loopt niet ergens over de bodem maar boven langs.

          #17619371
          marmul
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 February 2005

            origineel gepost door norwin
            in mijn Astra station toevallig deze week ook de slang voor de achter sproeier moeten herstellen.
            bij de Astra loopt hij inderdaad aan de bestuurders kant door een gootje in het dak.
            bij mij was de slang achter kapot gegaan en had dus een plasje in de achterbak.

            ik kan me voorstellen dat het bij jou hetzelfde is alleen dan voor :P

            ps de slang gaat ook door het shutboard aan de bestuurders kant!

            Ik heb jou post even gelezen maar jullie hebben het over de bijrijders kant of niet???

            #17619372
            marmul
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 February 2005

              :cry Ik heb het allemaal even bekeken en de slang loopt inderdaad aan de bestuurders kant naar binnen en dan boven de deuren langs. Maar ik heb helaas niet de lek kunnen vinden. Dit is ook niet alleen te doen:cry.

              #17619373
              marmul
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 February 2005

                Ik kon het niet laten en ben toch verder gegaan.
                Tot ik bij het kofferbak verlichting een koppenstukje vond. Dit even los gekoppeld en ja hoor tot het koppelstuk kwam vloeistof. Toen heb ik het sproeikopje er uit gepeuterd en die bleek verstopt te zitten. Deze schoon gemaakt en hij doet het weer. Dus deze slang naar achteren was niet verstopt. Maar hoe kan de vloer voorin dan wel nat zijn?????????????????????????

                #17619374
                Za4ra OPC
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 August 2009

                  Misschien druk opgebouwd vanwege verstopping achter en bij een koppeling aan de voorzijde eruit geperst? :hmmz

                  #17619375
                  dutch
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 July 2005

                    van angst dat je niets meer door de achterruit kon zien in de pantalon geplast ??

                    :jerry:jerry

                    ps: topictitel is wel van de hele schreeuwerige ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.