accu wordt leeggetrokken.

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen accu wordt leeggetrokken.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252757
    j3113
      Lid sinds:
      27 May 2009

      ik zit bij mijn calibra met het probleem dat mijn accu na een paar dagen leeg is. nu heb ik een aantal maanden terug al een keer met een ampere tang gemeten waar dat het probleem zit. we zijn toen zekeringen gaan trekken en kwamen tot de conclusie dat het zekering 8 is.
      15A zekering waar de interieur verlichting op zit bagageruimteverlichting, noodknipperlicht, klok, radio*, boordcomputer*. nou weet ik dat mijn klok storing heeft want de tijd klopt nooit en mijn boordcomputer wil zijn waardes niet resetten.

      nou kan het probleem zich in de radio zitten, klok en of boordcomputer. Verder moet ik mis er nog bij vermelden dat er een aftermarker allarm in is gebouwd wat ik uitgeschakeld heb.

      is er toevallig iemand die ook op deze zekering stroomverbruik had en nog weet waar het aan ligt. tips zijn welkom. bespaard mij dadelijk een hoop ergernis en onderdelen vervangen.

      alvast bedankt!

      gr jelle

      #18073810
      gsi rudi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2012

        ik ken deze problemen heb ik met beide gsi ook gehad. Bij de hb kwam het door het alarm wat naderhand was ingebouwd, alarm los gehaald geen last meer van gehad. Bij de cabrio lag het aan de bagageruimteverlichting en stekkertje losgetrokken. geen licht in kofferbak, maar ook geen lege accu meer.

        Voor de mee lezende dievengilde onder ons ander alarm ingebouwd wat niet de accu leeg trekt.

        #18073809
        j3113
          Lid sinds:
          27 May 2009

          @gsi rudi wrote:

          ik ken deze problemen heb ik met beide gsi ook gehad. Bij de hb kwam het door het alarm wat naderhand was ingebouwd, alarm los gehaald geen last meer van gehad. Bij de cabrio lag het aan de bagageruimteverlichting en stekkertje losgetrokken. geen licht in kofferbak, maar ook geen lege accu meer.

          Voor de mee lezende dievengilde onder ons ander alarm ingebouwd wat niet de accu leeg trekt.

          ik moet voor het allarm dan een keer kijken hoe deze er tussen is gebouwd. kan namenlijk (uit ervaring van andere) gruwelijk tegenvallen. het beste is de om de stroomverbruiker te kunnen meten. zodat ik het zeker weet.

          iemand mis de ervaring met een deffecte boordcomputer die stroom verbruikt aangezien die van mij niet 100% naar behoren werkt.( mijn klok zit hier ook in verwerkt)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.