Accu software Ampera e

Forumindex Forums Modellen Ampera Accu software Ampera e

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18409094
    dog
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 February 2021

      Op zich heb ik alle begrip voor de terugroepactie i.v.m. accu probleem ampera-e. Het zou Opel wel sieren als de gedupeerden op de hoogte gehouden worden van ontwikkeling software. Ik heb een behoorlijk probleem met mijn werkverkeer nu de accu maar tot 90% geladen kan worden. Opel, laat de oplossing aub niet te lang op zich laten wachten.

      #18409131
      Koffie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 November 2019

        Vervelend, maar dit forum is geen helpdesk van Opel, maar een verzamelplek voor enthousiastelingen. Als je wilt dat Opel iets aan je klacht doet, kan je je beter wenden tot Opel zelf.

        #18416421
        Bob-e
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 April 2021

          Hoe kan je enthousiast blijven als Opel Nederland jouw klachten negeert? Ik vraag al langere tijd om een status update omdat ook ik problemen ondervind met de afgenomen actieradius. Ik word steeds aan het lijntje gehouden met de mededeling dat Opel heel erg hard werkt aan een update die de actieradius (volledig) moet herstellen. Ik heb gevraagd om opgave van een redelijke termijn waar binnen het probleem zal zijn opgelost….ik moest maar rustig afwachten….ik heb gevraagd om mogelijke compensatie indien oplossing niet wordt gevonden….ik moest eerst maar eens rustig wachten op een officiële reactie van Opel Nederland. De Ampera-e wordt niet meer geproduceerd, de oproep voor een software update om veiligheidsredenen (lees: 10% beperking actieradius) werd gecommuniceerd toen de laatste voorraadmodellen waren verkocht. Waarom zou Opel nog investeren in een software update als de huidige bezitters niet of nauwelijks van zich laten horen?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.