accu lampje

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen accu lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208282
    speeedstar
      Lid sinds:
      30 June 2004

      ik zit met een probleem

      mijn accu word gewoon op geladen maar tog heb ikzoon irritant accu lampje wat zwakker en sterker oplicht

      t volgende is nieuw

      * NIEUWE DYNAMO
      * NIEUWE STARTMOTOR
      * NIEUWE ACCU

      nu heb ik bij toeval een groenof blauw dun achtig kabeltje met paar stukjes blank draad zien hangen in de buurt van de dynamo.
      Kan het zijn als die laad draad die aan de dynamo zit de min chasie raakt .
      Dat op mijn dashbord t lampje begind te branden

      of kan zoiets niet dan zou ik verder moeten zoeken na t probleem

      #17452778
      jsgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Als dat blauw/witte draadje je massa raakt gaat je acculampje (of liever gezegd dynamolampje) inderdaad branden.

        #17452779
        speeedstar
          Lid sinds:
          30 June 2004

          oke dan weet ik wat ik moet doen :) draadje vervangen tnx:) voor de moeite

          groetjessss

          #17452780
          speeedstar
            Lid sinds:
            30 June 2004

            nog steets t probleem draad af geplakt en vast gezet

            maar dit probleem komt aleen maar voor als ik de lampen aan heb ( na laten kijken niets aan de hand) en de verwarming dan gaat het accu lampje branden maar tijdens draaiende motor is der niets met de accu spanning aan de hand die staat gewoon op 13,8 en naar mijn doende is dat genoeg TOG!!!!!!!!

            hij laad 13,8 bij en t lampje gaat tog branden de garage zegd mischien moet je der mee leven maar tog zit t me niet lekker zoon lampje gaat niet voor niets branden dacht aan een massa probleem zit der op de verwarming(dashbord) een aarde draad die mischien los is gegaan tis aleen als ik de lampen aan heb en de kachel vol op aan heb en trouwens als de lampen uit zijn doet die t ook

            hoef aleen maar kachel of achter ruit verwarming aan te zetten en t lampje licht al op

            #17452781
            Ascona19
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2006

              Heb dit ook gehad.
              Bleek achteraf slechte massa te wezen tussen dynamo en blok. En van het blok naar de carroserie.
              Kijk de brede massa strips ff na.
              Eventueel vervangen.

              Mvg michel

              #17452782
              corres
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 April 2006

                dat blauw witte draadje moet juist OP je dynamo

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.