aantal how-to’s gevraagd..

Forumindex Forums Modellen Tigra aantal how-to’s gevraagd..

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224999
    lambo452
      Lid sinds:
      7 May 2008

      mn vriendin wil een aantal dingen aan haar tigra gedaan hebben(mag ik doen natuurlijk :P)

      maar nu kan ik hier neit ff gauw een how to van vinden..
      (en is misschien ook wel makkelijk voor in het how to topic want daar staan er ook maar 3…)

      gaat om:

      koplampen vervangen..
      voorbumper loshalen.
      achterbumper loshalen.
      hoodlifts monteren(zit wel een beschrijving bij maar die is neit helemaal duidelijk en in t duits)

      andere vragen voor andere how to’s kunnen hier ook gesteld worden,
      lees wel eerst goed het topic na of die vraag niet al een keer gesteld is..
      zodat het wel netjes en overzichtelijk blijft voor anderen…

      #17716154
      Cjay
        Lid sinds:
        7 March 2012

        Koplamp eruithalen is niet zo moeilijk hoor.
        Zijn maar 3 schroeven.
        Maak de 2 schroeven los aan de bovenkant van de koplamp.
        Doe de bumper aan de zijkant wat los (de 2 schroeven aan het wiel),trek de zijkant een beetje naar beneden.
        aan de onderkant van de koplamp is ook nog 1 schroef. Die wordt zichtbaar door de bumper een heel klein beetje naar
        beneden te trekken.
        Dan even de 3 kabels uittrekken en ie kan eruit.
        Dat is het voor een koplamp.
        De rest heb ik zelf nog niet gedaan :hmmz

        #17716153
        lambo452
          Lid sinds:
          7 May 2008

          Ahaa.. toppie!! want we hadden de tig gekocht maar er lag een kapje van de lv lamp in de kofferbak
          die kreeg die er wss niet meer op..(ik ook niet) dus daarom wou ik de koplamp ff los hebben…THNX!!

          en de bumpertjes is voor de toekomst… want mn meis wil andere bumpertjes..

          wel nog een vraag..

          de plastiek kap op de kofferklep is los te maken van de ruit.. welke schoeven moeten er dan uit?? alleen die je ziet of zitten er achter die 2 kapjes aan de onderkant wan die rand ook nog schroefjes???

          want deze is een beetje verkleurt en we kunnen er een kopen met irmscher spoiler erop in kleur..

          #17716152
          Dominic
            Lid sinds:
            17 December 2009

            Hoodlifters zou ik terug sturen.. Dingen trekken je motorkap krom
            en werken niet perfect..

            #17716151
            lambo452
              Lid sinds:
              7 May 2008

              k heb ze gekregen.. en naar mijn idee passen ze niet… heb al het een en ander gevonden dat als ze erop zitten dat de kap niet meer sluit enzo..

              dus ff kijken van hoe en wat.. en anders bouw ik ze op mn astra :P

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.