aanstaande dinsdag mijn ascona ophalen!!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling aanstaande dinsdag mijn ascona ophalen!!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212237
    spy675
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 May 2008

      Aanstaande dinsdagmorgen ga ik naar een verblijf van 37 weken bij de restaurateur is mijn ascona,weer als nieuw,bodemplaat geheel vernieuwd,beide voorschermen,motorkap,beide deuren,kofferklep vernieuwd en de gehele motorruimte gestraald en doorgelast,hij is als nieuw,nou ,nog beter als nieuw,staat ook helemaal in een speciale laag(epoxielaag)zodat hij ook jaren nog zo mooi is als nu,dus vanaf volgende week ben ik wel even een paar uurtjes bezig om hem weer op te bouwen,interieur,bekleding,bedrading,toeters en bellen en het leukste wordt de motor er weer erin te lepelen,een 2.4 injection van een omega uit het bouwjaar 1992,met weinig kilometers,dus dat wordt weer lekker spelen bij elk stoplicht met die bmw’tjes en golf’jes,ik zal zo snel mogelijk foto’s erbij zetten,dan kennen jullie ook zien waar ik 37 weken op moest wachten,maar wat wel het lange wachten waard was!!! :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

      #17524175
      fun driver
        Lid sinds:
        21 April 2009

        ik ben benieuwd!!!!:kewlpics:kewlpics:kewlpics

        #17524176
        vectratinus
          Lid sinds:
          2 October 2008

          wat voor ascona heb je

          #17524177
          spy675
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 May 2008

            het was een 1.9n ,beetje verlaagd en 20 kleuren rood,een b-ascona uit 1981,nu is hij blauw met mat-zwart(achterwand,raamlijsten en sr uitvoering),gaat nog iets naar beneden,komt een 2.4 motor in met natuurlijk een 5 bak,nieuw hemeltje,400 stoelen en bankje,hij is straks echt de mooite waard om er mee naar een show te gaan,ja mag ook wel,heeft aardig wat centen gekost,maaaaaaaar dan heb je ook nu wat onder je kont,ik zal zo snel mogelijk foto’s er op zetten als ik hem gehaald heb,los balos amigo

            #17524178
            roekenest
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 February 2008

              en ??? al op gehaald ?… :P:P

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.