aansluitschema elechtrische dimmende binnenspiegel

Forumindex Forums Modellen Omega aansluitschema elechtrische dimmende binnenspiegel

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227480
    krasy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 March 2010

      hey goede dag ik ben dus op zoek naar een aansluitschema voor de electrische dimmende binnenspiegel.
      eentje die je elechtrisch kan verstellen. uit een omega b

      ik wil hem op me astra monteren maar wil hem ook electrische kunnen bedienen .

      er zitten 11 draadjes aan :
      1 : bruin/zwart
      2 : grijs
      3 : geel/grijs
      4 : rood/blauw
      5 : rood/zwart
      6 : bruin
      7 : wit/blauw
      8 : blauw/grijs
      9 : groen/roze
      10 : paars/roze
      11 : zwart

      (4 paar met de zelfde kleuren combi)

      zelf had ik het idee om een knop van de elec.buitenspiegels aan te passen en naast me t.c. knopje te monteren. maar hoorde dat het niet ging werken i.v.m. de weerstanden. :vertag

      heeft iemand een idee of een schema voor me, of kan me uitleggen waar de draden voor zijn ?

      hoop dat ik het kan laten werken anders moet ik een andere halen die niet electrisch is :o

      (ik heb wel een foto ervan maar krijg hem erniet op hier :(

      #17746650
      fast cow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Als je Paars-Roze met een extra draad aan je achteruitrij licht knoopt (+) word de spiegel helder als je achteruit rijd,
        de roze-groen zit aan de – kant binnenverlichting, als dit signaal laag word (-) dan wordt de speigel ook weer helder

        bruin is min
        grijs/blauw plus via contackt.

        als je ff bij het vectra how to gedeelte kijkt van speaker, dan zie je een uitleg met foto’s

        #17746651
        krasy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 March 2010

          :wors helemaal top ik hier heb ik al wat aan ga gelijk even naar dat topic op zoek ;)

          #17746652
          krasy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 March 2010

            heb hem gevonden en de draaden voor de +/- binnenverlichting en achteruitrij kabel snap ik nu nog de kabels om hem electrische te kunnen bedienen in de how to staat er wil iets over maar niet howto jammer genoeg :angel

            #17746653
            Sjors-V6
              Lid sinds:
              7 March 2008

              Mercedes heeft dit bij de oude SEL dacht ik zo, maar op de Omega werkt dit i.c.m. het stoel geheugen (positie)

              #17746654
              krasy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 March 2010

                ja klopt maar het is dus niet mogelijk om het op een andere knop(knuppeltje) te laten werken ?
                of wordt het dan gekl**t met de weerstanden ?

                #17746655
                Sjors-V6
                  Lid sinds:
                  7 March 2008

                  Gewoon die weerstanden overbruggen, en lekker aansluiten, denk dat het prima mogelijk is !

                  #17746656
                  krasy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 March 2010

                    p.s. wat ik niet snap kan je in de omega niet de spiegel verstellen.
                    alleen met de stoel dus , vreemd als een vriend van mij rijd dan verzet hij de stoel niet maar spiegel wel :hmmz

                    #17746657
                    krasy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 March 2010

                      hahaha gewoon is niet zo makelijk :( zonder eenige schema of iets weet ook niet als het mogelijk is op een schakelaar van de buite-elect-spiegels-knopje . dus hoopte dat iemand een schema had of me kon vertellen waar de rest van de draden van is .
                      de 2roze zijn van achteruit en binnenverlichtin zwart en bruin – en +
                      maar de rest :P

                      #17746658
                      Sjors-V6
                        Lid sinds:
                        7 March 2008

                        Een schema is idd wel handig ! die heb ik wel liggen.. maar daar heb je ook niks aan, U2U anders Vega even ! die kan je er wellicht digitaal wel aan helpen als je het ‘m lief vraagt king:

                        #17746659
                        krasy
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 March 2010

                          top ik ga het hem heeeeel lief vragen :)
                          hopen dat hij het heeft voor me :)

                          #17746660
                          krasy
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 March 2010

                            beide gemailt maar nog geen reactie ,
                            alle reactie zijn welkom :o

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.