Aansluitnippel luchtbuis gebroken. Hoe nu verder? OPGELOST

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Aansluitnippel luchtbuis gebroken. Hoe nu verder? OPGELOST

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276163
    yellowpoint
      Lid sinds:
      11 August 2015

      Vandaag is mij het aanzetnippel van de buis naar het luchtfilter afgebroken. Het betreft een Opel Gt Turbo 2008.
      Het zit nog in het huis dat aan de metalen slang vast zit.
      Ik weet niet wat het is, hoe het heet en wat het doet en sterker nog, ik weet niet of ik zonder dit naar een garage kan rijden of dat ik dit onderdeel? moet bestellen en ophalen en thuis er zelf moet opzetten.
      Kortom, hoe nu verder?????
      graag zie ik jullie advies tegemoet.

      alvast dank,

      #18316228
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Is volgens mij een buis van de luchtfilter naar de turbo.. Kannum via fsrs niet vinden.. Dan contact opnemen met de dealer.. En dan zelf erin zetten..
        Of je ermee kunt rijden kom je snelgenoeg achter door een kleine ronde te gaan rijden…

        #18316229
        yellowpoint
          Lid sinds:
          11 August 2015

          Oke dan
          het was de aansluitnippel van de carterpan die de overdruk in het carter via het luchtsysteem weer meedoet verbranden.
          onderdeel nauwelijks voor handen en staat overal in backorder.
          dankzij mij garagist kan ik nu weer rijden omdat hij er een nieuwe metalen nippel op heeft bevestigd.
          probleem opgelost.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.