Aanschaf b2 wel of niet doen?

Forumindex Forums Modellen Omega Aanschaf b2 wel of niet doen?

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #18171931
    geert opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2013

      alfa :thumb :thumb

      #18171932
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Tja, smaken verschillen…persoonlijk heb ik een 156 altijd een erg mooie auto gevonden en zijn voorloper de 155 was in mijn ogen ook schitterend maar het zijn inderdaad wel auto’s die veel “liefde” nodig hebben!

        #18171933
        remutr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 August 2012

          Een 115 of 156 met v6 met die chrome inlaat vind ik idd. een mooie verschijning.

          #18171934
          Tigra-Black
            Lid sinds:
            30 March 2012

            Leuk om te lezen alle verschillende reacties :thumb

            Maar ik mag zeggen nog geen seconde spijt van de aankoop. Rijden doet hij zoals het hoort en qua problemen niets overmatigs te vinden. In het begin wat kleine dingen maar die waren allemaal opgelost door inbouw van een nieuwe autoradio. De vorige eigenaar had de verkeerde draden gebruikt met aansluiten :wtf

            Inmiddels 6000 kilometer verder en hij blijft fijn en mooi

            #18171935
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              heb sinds heel kort een 2002 156 1.8TS in onderhoud, Storing in motorloop, en inhouden..
              Opgelost door een LMM te plaatsen welke ervoor zorgde dat een 2.6 V6 van opel niet goed meer liep, en lost het probleem van de Alfa-romeo op haha…

              mag nog wel het een en ander gaan doen:
              – zo mag ik een Zaterdag Vloeken op het voor onderstel, bovenste kogels gaar.
              – Kleptijdversteller vervangen, Deze rammelt
              – Rembekrachtiger slang vervangen, hadden ze een gat in gemaakt, ivm rotte lopen. (krenten op een LMM, of probleem niet kunnen oplossen)
              – Uitlaat Opereren, alle beugels losgerot.

              Willem

              #18171936
              remutr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 August 2012

                Willem jij heb nog wat te doen met die Alfa.

                Wel mooi dat Opel onderdelen een Alfa motor weer laten functioneren.

                #18171937
                Vannos
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2010

                  @wim-v6 wrote:

                  heb sinds heel kort een 2002 156 1.8TS in onderhoud, Storing in motorloop, en inhouden..
                  Opgelost door een LMM te plaatsen welke ervoor zorgde dat een 2.6 V6 van opel niet goed meer liep, en lost het probleem van de Alfa-romeo op haha…

                  mag nog wel het een en ander gaan doen:
                  – zo mag ik een Zaterdag Vloeken op het voor onderstel, bovenste kogels gaar.
                  – Kleptijdversteller vervangen, Deze rammelt
                  – Rembekrachtiger slang vervangen, hadden ze een gat in gemaakt, ivm rotte lopen. (krenten op een LMM, of probleem niet kunnen oplossen)
                  – Uitlaat Opereren, alle beugels losgerot.

                  Willem

                  is goed te doen als je weet hoe het moet , Anders kan je behoorlijk lang zitten kloten :D

                  #18171938
                  Tigra-Black
                    Lid sinds:
                    30 March 2012

                    Poosje radio stilte geweest in dit topic ………..

                    Maar na de blauwe 156 hebben we hem ingeruild voor de enige echte 166 2.5 24v Sportronic

                    Monsterlijk fijne auto maar na enige tijd kwam DE auto op mijn pad die ik altijd al eens wilde hebben.

                    Dit was super, echt van genoten tot mijn vrouw elke dag 130 km moest gaan rijden voor haar werk.
                    Dus helaas ingeruild voor een heel andere auto op diesel. Om geen negatieve reacties uit te lokken vermeld ik merk en type niet maar man o man wat een barrel. Pfff nix anders als ellende en achterstallig onderhoud. Valt van de ene in de andere kostenpost dus die heeft nu de status ERUIT!

                    En waar ben ik nu dan mee bezig?

                    Een 2.5 dti in de zogeheten Onyx uitvoering, al weet ik niet exact wat dat inhoud maar dat zal hier wel invulling krijgen.
                    Het is een automaat met leer zonder navigatie helaas. Morgen hoor ik of hij nog beschikbaar is :)
                    Dus zal weer een vervolg krijgen.

                    #18171939
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Vag dieseltje?? goed spul ansig. Mits een 1900 motortje uiteraard. De rest is bagger.

                      Let wel op de Wervelklepjes van het inlaat.

                      Als deze los komen kan je de zalige 2.5 BMW op de bult gooien.

                      verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                      #18171940
                      remutr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 August 2012

                        De Omega, eindelijk weer een echt auto, RWD groot, ruim, heerlijke reisauto

                        #18171941
                        midnight black
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 December 2011

                          Mooi: knipper hier een keer met je ogen en is alweer 4 auto’s verder! Dat is ook een hobby :thumb

                          #18171942
                          Tigra-Black
                            Lid sinds:
                            30 March 2012

                            Haha leuke reacties MAAR krijg net bericht hij is al verkocht GRRRRR had er zo’n zin in. Maar goed op naar de volgende dan maar.

                            @wim-V6
                            nee geen VAG torretje maar een Franse 1.9, qua motor op zich niets mis maar qua onderstel des te meer. Dweilen met de kraan open hahaha

                            Waar is die tijd gebleven van die simpele degelijke ophangingen van vroeger??

                            #18171944
                            remutr
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 August 2012

                              Dat is jammer dat de Omega al weg is, moet je vast lukken om een andere omega te vinden

                              #18171943
                              remutr
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 August 2012

                                Advertentie 873183360 op mp is dat niet van voor je?

                                #18171945
                                Tigra-Black
                                  Lid sinds:
                                  30 March 2012

                                  Sorry maar inmiddels voorzien van een Franse limo hahahahaha onder het motto doe eens gek en ben eens niet als vele andere een Vel Satis gekocht. Heerlijke reisauto waar zowel voorin als achterin een compleet meubilair staat om op te zitten.

                                  Hoog, groot, stil en ja ik moest ook 80x kijken maar echt wel mooi :thumb

                                  Wat betreft die omega of andere grote opel tja wie weet staat die binnenkort alsnog voor de deur king:

                                  #18171946
                                  Peter.
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    11 September 2010

                                    Een Vel Satis diesel? Dat kan niet lang goed gaan! king: Zijn wel erg mooie en fijne auto’s om in te rijden.

                                    #18171947
                                    peter777
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      21 January 2011

                                      Prachtig topic! Is deze omega wat? Hmm, ik ga voor nog exotischer een 156! Vervolgens een 166 die maar weg daarna, hmmm laat ik een saab cabrio nemen, ach toch niet leuk en ook weer weg, gare renault er tussen door om vervolgens te eindigen bij een Velsatis :afro

                                      Ik gok dat je volgende wagen een C6 gaat worden ;)

                                      In ieder geval vind ik je auto keuzes zeer intrigerend en vooral aangeschaft vanuit gevoel en minder uit de standaard praktische oogpunten. Bedoel, de Velsatis vond ik als concept zeer gedurfd toen ie uit kwam (samen met de advantime) en dat zijn nu liefhebbers auto’s geworden die worden gereden door mensen die geen 13 in een dozijn willen rijden. Love it or hate it maar bijzonder is het wel!

                                      #18171948
                                      Tigra-Black
                                        Lid sinds:
                                        30 March 2012

                                        Leuk he ;)

                                        Tja type 13 in een dozijn nee inderdaad echt niet hahahaha

                                        Als het maar exotisch is, als van het voorjaar de garage klaar is zal er misschien wel een leuke oude liefde komen. Opel corsa A2 gsi of een A1 als ik maar niet hoef te lassen dan is het goed.

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.