Aankooptips Astra G Coupe – 2.2 16v

Forumindex Forums Modellen Astra Aankooptips Astra G Coupe – 2.2 16v

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Reniér Smeets
    Deelnemer

Ik zal mij allereerst even voorstellen: ik ben Reniér, ik ben van oudsher een vijf a zes jaar automonteur geweest en ook al zit ik niet meer in die business, het hobbymatig opknappen van auto´s blijft een deel in mijn leven spelen. Mijn oudere broer rijdt al zijn hele leven Opel en rijdt sinds een paar jaar een cabrio G. In zijn vriendenkring heeft iemand een Opel Astra G coupe te koop staan voor niet al teveel geld. Auto ziet er optisch nog erg goed uit, de reden voor de lage prijs is dat de auto op 3 cilinders loopt.

Nu vraag ik niet hoe ik dat kan oplossen (want ik heb het forum daarover al uitgebreid nagezocht en heb al een strategie hoe ik dit ga aanpakken stel dat het tot een aankoop komt). Wat mijn vraag dan wél is, is of jullie aankooptips hebben. Wat zijn nou typische kwaaltjes voor dat type Opel? Plekken waar hij evt. zou kunnen roesten? Dingen wat betreft onderhoud waar ik extra op moet letten? Ik snap dat ik als nieuwkomer een vraag stel die uitgebreid beantwoord kan worden en ik ben jullie dankbaar voor alle informatie die jullie willen delen! I’ll keep you posted of het tot een aankoop overgaat.

Shane_Astra_g
      Deelnemer

[HOW-TO] – Astra G – Koopwijzer

Hier staat zo een beetje alles. Let vooral op de ketting! Deze gaan geen autoleven mee.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.