Aankoopadvies OPEL INSIGNIA ST 1.4 ECOFLEX 2014

Forumindex Forums Modellen Insignia Aankoopadvies OPEL INSIGNIA ST 1.4 ECOFLEX 2014

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18398549
    TimVenlo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 November 2020

      Hoi,

      Ik heb interesse in deze auto:
      https://www.viabovag.nl/auto/opel-insignia-sports-tourer-14-t-ecoflex-cosmo-climate-control-navi-lederen-bekleding-parkeersensoren-voor-en-achter-xenon-61zn33s

       

      Auto is erg compleet en ruim.
      Zaterdag proefrit gemaakt, rijdt heerlijk, zeer comfortabel, voldoende power ondanks het feit dat het een grote zware auto is.
      Auto is gecontroleerd door de Opel dealer, en deze geeft aan technisch in orde te zijn. Dealer onderhouden en wordt geleverd met garantie.

      Paar twijfels:
      ik lees veel over de versnellingsbak van de Insignia, hoe weet ik nu of deze de juiste versnellingsbak heeft?
      bij stationair hoor ik een ratel, dealer en monteur geeft aan dat dit komt door de distributieketting? Kan dat en is dat normaal?

      Prijs is goed, ondanks dat de dealer me geen korting geeft.

      Denken jullie dat dit een goede koop is?

      groeten Tim Schreurs

      #18398609
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Ratel bij stationair is de distributie ketting aan vervanging toe, komt vaak voor bij de 1.4 dat ze rammelen omdat de ketting en geleiders aan vervanging toe zijn.

        De M32 bak als die dansende pook heeft in sommige versnellingen is die aan revisie toe en maakt die vaak ook gierend geluid.

         

        Ketting mooi laten vervangen voor de aankoop, anders lekker laten staan.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.