Aankoop Vivaro

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18543088
    Pedro78
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2023

      Beste leden,

      Ik ben aan het overwegen om een Opel Vivaro dubbele cabine van 2019 aan te kopen. Maar ik zit met enkele onbeantwoorde vragen dus ga deze eens op het forum zwieren. Voor te beginnen ben ik van België, dus misschien is er een verschil in NL en B. Maar dat is bijzaak…. :-)

      – Kan er vanaf de voorste cabine een systeem gemaakt worden waardoor er warme en/of frisse lucht naar achteren kan gaan? Dit via het bestaande systeem van de voorste cabine te gebruiken. Dit voor de honden in de bench aldaar. Of is de verluchting enkel via een dakventilator te voorzien?

      – Bestaat er een systeem voor de venster in het tussenschot te voorzien van een soort schuifraam? Of is enkel de optie om met een kleine camera te werken om de achterste cabine te bekijken tijdens lange verplaatsingen als de honden er in zitten?

      – de aankoop zou het korte model zijn, bestaat er een systeem of een firma waarbij er een soort dubbele laadvloer gemaakt kan worden waardoor de benche hoger komt in de achterste cabine? Of is dit eerder voor de handige Harry en zelf iets bouwen?

      Zijn er nog algemene zaken waarbij ik moet opletten bij eventuele aankoop van deze wagen?

      Met dank

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.