Aangepaste bijdrageregels Opel-forum.nl

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Aangepaste bijdrageregels Opel-forum.nl

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 151 tot 160 (van in totaal 160)
  • Auteur
    Berichten
  • #17790239
    BadMuts
      Lid sinds:
      30 June 2004

      [rquote=1882120&tid=139850&author=Senatorman
      Uiteraard mag je op een forum je mening ventileren.

      Jouw mening is dus dat jij niet bereid bent om het forum 5 euro te sponsoren om jouw Opel onder duizenden Opel-liefhebbers te kunnen presenteren omdat er een mogelijkheid aanwezig kan zijn dat er mensen aan dit forum verdienen. Tja als die gedachte bij je overheerst, en je je hierdoor onprettig voelt dan moet je inderdaad niets doneren.

      Aan de andere kant vertoef je geregeld op het forum. Misschien omdat je het hier gezellig vindt, of omdat je hier veel informatie kan vergaren, en hiermee dure reparatiekosten kan besparen of misschien wel omdat je hier je spulletjes kan verkopen en er een paar centen aan overhoudt. In ieder geval kom je hier vrijwillig en wordt je er nog wijzer of rijker ook op.

      Maar vergeet dan niet dat er veel mensen dagen/maanden/jaren van hun vrije tijd in dit forum hebben gestopt, en dus veel energie tijd en geld zodat jij hiermee je voordeel kan doen.

      Veel plezier hier op het forum.
      [/rquote]

      Momenteel alleen om deze discussie te bekijken :P hahaha

      We houden ermee op, jij hebt jouw punt en ik de mijne :)

      Groet!

      #17790240
      wormke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2008

        beste mods,

        ik heb een advertentie gemaakt, vervolgens betaald (per sms) maar zie mijn advertentie nergens??

        #17790241
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          [rquote=1887179&tid=139850&author=wormke]beste mods,

          ik heb een advertentie gemaakt, vervolgens betaald (per sms) maar zie mijn advertentie nergens??[/rquote]
          Heb het door gegeven, wordt op korte termijn aan gewerkt :thumbup

          #17790242
          wormke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2008

            ideaal, men geld ben ik dan wel kwijt? :hmmz

            #17790243
            Pokermon
              Lid sinds:
              29 June 2004

              [rquote=1879059&tid=139850&author=BadMuts]
              Ik weet dat Danny dit forum voor een appel en een ei draaide.
              [/rquote]
              precies.

              Men doet hier voorkomen alsof er elke maand een hoop geld naar de hosting e.d. gaat, maar men vergeet voor het gemak dat de banners die hier draaien geld opleveren evenals de bedrijven subfora en de Google adsence advertenties.
              En dat is veel meer dan men denkt.
              Per saldo een dikke plus !!!!

              Dus wees gewoon eerlijk en zeg dat men geld aan het forum (lees members) wilt verdienen en kom niet aan met leugens.

              (ik ben benieuwd hoe lang dit blijft staan)

              #17790244
              sw16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2004

                haha hugo, de ‘eventuele’ winst word omgezet in meetings en andere fancy dingen waar de gemiddelde forum user totaal geen belang bij heeft. waar overigens niks weer over gehoord heb…

                we moeten wel blij zijn natuurlijk dat het forum nog gewoon mooi en snel draait.

                #17790245
                wormke
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 September 2008

                  Bedankt voor de advertentie te plaatsen! Snel opgelost, en trouwens, die dat klagen over die 5 euro, wees zelf innovatief en creatief, en je kan makkelijk een centje bijverdienen, moet je niet gaan lopen klagen over 5 euro…

                  #17790246
                  Pokermon
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    [rquote=1887813&tid=139850&author=sw16v]
                    we moeten wel blij zijn natuurlijk dat het forum nog gewoon mooi en snel draait. [/rquote]
                    Dat was niet zo moeilijk; gewoon weggaan bij Grafix en het probleem was opgelost geweest.

                    #17790247
                    Stender
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      5 April 2009

                      Maargoed, aan de andere kant, er wordt veel tijd ingestoken, hier mag toch ook wat tegenover staan? Ik zou daar persoonlijk (mits het niet te gek wordt uiteraard) niks tegen hebben. Plus dat er met eventuele ‘winst’ (geld over) kan worden geïnvesteerd, of lagere prijzen.

                      #17790248
                      corres
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 April 2006

                        pfffff deze discussie NOU nog an de gang:sleeping

                      10 berichten aan het bekijken - 151 tot 160 (van in totaal 160)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.