Aangehouden

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Aangehouden

  • Dit onderwerp is leeg.
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255864
    nova….
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Wil onze dochter naar het busstation brengen wordt ik weer is na lange tijd aangehouden tijdens een controle in Nuenen dus ik mag blazen (en blazen is niet meer dat tuutje in de mond nee gewoon wa lucht erin blazen op een klein afstandje) maargoed ik blaas wel had toch koffie op.. op een gegemoment zegt agent uitlaat maakt wel veel herrie ..ja tis da ik geen dbmeter heb anders had ik het kunnen meten, Tja zeg ik dat komt door de rvsuitlaat en de einddemper! Sancties zijn zo rond de 250e. Jah zou er toch is over nadenken zegt agent… ja ok! :angel
      Rij weg kijken de beide agnetjes naar ons ja daag.. Trug weg weer op de korrel genomen door ome agent de motorrijder keek alleen :fy1

      #18112637
      hanskadett
        Lid sinds:
        18 April 2009

        is voor mij gesneden koek word minimaal 3x per week aangehouden door zo een streppentrekker.
        dat ze criminelen lastig vallen en niet mensen met een hobby :swear

        #18112638
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ja gij bent ook beroemd en berucht ;) Idd hans staatskas moet weer gespekt worden en wij als autorijders zijn weer is de lul. :thumbdown

          #18112639
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            wat maakt een beetje herrie nou uit.
            neem nou die motors eens met een open uitlaat, daar doen ze ook niet veel aan.
            als die in de zomer langs het terras komen, begint spontaan je bier te schuimen.
            dat ze nou eens nuttig werk gaan doen.

            groeten.

            #18112640
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              sneu volk.. anders niks

              #18112641
              kadettje-89
                Lid sinds:
                19 February 2007

                @kadett4x4 wrote:

                wat maakt een beetje herrie nou uit.
                neem nou die motors eens met een open uitlaat, daar doen ze ook niet veel aan.
                als die in de zomer langs het terras komen, begint spontaan je bier te schuimen.
                dat ze nou eens nuttig werk gaan doen.

                groeten.

                niet alleen motorrijders hoor,ik heb hier door de wijk wel eens een aardappelverkoper met zo,n hele grote vrachtwagen met 4 uitlaten langs zn cabine met een flinke bd overlast,en dat mag allemaal wel

                #18112642
                usbstick
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 February 2012

                  je weet dat je auto meer geluid maakt dan toegestaan? en dan vind je het gek dat je aangehouden wordt? hoe kortzichtig kan je zijn?

                  mijn vrienden zijn het ook niet, en ik heb onder beide wagens een sportuitlaat..

                  #18112643
                  nova….
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Ze hebben me al vaker aangehouden omdat het wa meer geluid maakt maar nooit echt last mee gehad! misschien nuwel wie zal het zeggen.

                    Maar wat kadet 4×4 ook zegt motorrijders maken ook herrie zat en daar wordt niet na gekeken… tis krom hierzo :thumbdown

                    #18112644
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Lekker met de Scania R680, met 2 Open Schoorstenen naar boven, kost je ook zo nu en dan ook een hoop ellende, en deel 1 inleveren, en terugkrijgen na Controle..

                      Met met Old Scool MB powerliner 1829 V8 (1989) werd ik nooit aangehouden, Rechte pijp vanaf de Motor (geen turbo’s aanwezig op de 290pk V8) (Zonde om in een Demper te investeren, als de auto op de nominatie staat om weg te gaan..

                      willem.

                      #18112645
                      Gerrit78
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        15 December 2010

                        Die boetes zijn tegenwoordig ook niet normaal meer :puke
                        Zat er aan te denken om onder mijn mijn Astra ook een brulpijp te leggen, maar met die asocial hoge boetes van tegenwoordig zie ik daar toch maar van af.

                        #18112646
                        joeri_calibra
                          Lid sinds:
                          12 August 2012

                          @wim-v6 wrote:

                          Lekker met de Scania R680, met 2 Open Schoorstenen naar boven, kost je ook zo nu en dan ook een hoop ellende, en deel 1 inleveren, en terugkrijgen na Controle..

                          Met met Old Scool MB powerliner 1829 V8 (1989) werd ik nooit aangehouden, Rechte pijp vanaf de Motor (geen turbo’s aanwezig op de 290pk V8) (Zonde om in een Demper te investeren, als de auto op de nominatie staat om weg te gaan..

                          willem.

                          Foto’s? 0=)

                          Ot; met mn vorige cali had geen dempers.. nooit aangehouden eigenlijk. Maar weet zelf ondertussen wel beter haha.

                          Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

                          #18112647
                          usbstick
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 February 2012

                            @Gerrit78 wrote:

                            Die boetes zijn tegenwoordig ook niet normaal meer :puke
                            Zat er aan te denken om onder mijn mijn Astra ook een brulpijp te leggen, maar met die asocial hoge boetes van tegenwoordig zie ik daar toch maar van af.

                            je ziet het. het werkt wel die hoge boetes, gelukkig beseffen ze dat zelf ook, alleen politie rijswijk niet.. :thumbdown

                            #18112648
                            Vannos
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 November 2010

                              een collega van me pa ook aangehouden. uitlaat geluid te hard, boete 240 euro aub ! is van de zotte :fy1

                              #18112649
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                Nooit last van met onze standaard Corsa B. Wel van de buurjongen die zonodig een vuistdikke raketpijp onder z’n Toyota Corolla moet hebben. Van mij mogen ze er meer op controleren.

                                Maargoed, ik geloof dat ik in het verkeerde topic zit :afro

                                #18112650
                                usbstick
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 February 2012

                                  vandaag controle gehad, politie,rdw,belasting in leidschedam, volledige rvs remus eronder, dus ik gelijk al mn lichten aangezet,motorkap open.
                                  komt die agent aanlopen met die man van de rdw, ow zegt die man, ik zie het al,jij zorgt goed voor die auto alleen die uitlaat…
                                  dus ik zeg ja die is origineel voor een vectra 1.6 16v, en hij zit precies onder de max. db waarde…. dan is het goed zegt die man, u kunt weer gaan :D

                                  arjan

                                  #18112651
                                  vincent23
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    4 February 2005

                                    Altijd maar afgeven op oom agent…… makkelijk doelwit, maar goed das t risico van t vak haha :afro

                                    een leuk sportuitlaatje is niks mis mee, maar sommige maken er echt een potje van…
                                    met potje bedoel ik een goedkope mp blerpijp of een motor uitlaat eronder, ja dan vind ik het heel gek dat men daar wa van gaat vinden….

                                    we hebben nu eenmaal een aantal regels in NL, maar sommige denken dat ze zich daar niet aan hoeven te houden.
                                    over de prijzen ben ik het idd eens die zijn alle redelijkheid voorbij :swear

                                    mijn kadettjes zijn of standaard of binnen de marges aangepast, mijn auto’s kunnen geen excessen hebben, hoort bij t werk hahaha

                                    je auto opleuken is prima, doe t alleen wel binnen de marges zodat anderen daar geen last van hebben.

                                    gr vinc :agent

                                    #18112652
                                    kaneelschep
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 November 2004

                                      :) Vincent heeft wel helemaal gelijk.. MAAAAAAAR :jerry :P Het is zo leuk om een beetje brul uit de uitlaat te kunnen toveren. Je hoeft ook niet vol gas thuis te komen om 3 uur sochtends hè ;)
                                      Ik heb de boete van een db-test ook een keer gehad, icm dikke agent die met al zn gewicht op mn deur staat te leunen om perse staand gas te kunnen geven.
                                      Maar goed.. Mijn stereo kon meer db maken en dat mocht dan wel.
                                      En boete prijzen zijn tegenwoordig werkelijk totaal buiten alle proporties.

                                      #18112653
                                      NoFear1696
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        23 May 2012

                                        #18112654
                                        XJR1300
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          8 June 2011

                                          @nova…. wrote:

                                          Ze hebben me al vaker aangehouden omdat het wa meer geluid maakt maar nooit echt last mee gehad! misschien nuwel wie zal het zeggen.

                                          Maar wat kadet 4×4 ook zegt motorrijders maken ook herrie zat en daar wordt niet na gekeken… tis krom hierzo :thumbdown

                                          Motorrijders wordt echt wel naar gekeken! Je krijgt gewoon een bekeuring als je te veel Db maakt.
                                          Vooral leuk als je in colonne naar de TT rijdt en dan in colonne ook een mega bekeuring aan je kont gesmeerd krijgt.
                                          In Duitsland doen ze er nog een schepje bovenop, als je daar een demper zonder E-keur er onder hebt hangen dan kun je hem laten staan en een aanhanger regelen en natuurlijk meteen 240 euro afrekenen bij de Kripo. :vertag
                                          Maar goed, wie zich brandt moet op de blaren zitten. :swear
                                          Als ik naar de Oosterburen ga sleutel ik er een andere demper onder, hier neem ik het risico.
                                          Als je niet als een dolle het gas los gooit de hele tijd in de bebouwde kom is er niet veel aan de hand en zul je weinig aangehouden worden.

                                          #18112655
                                          wim-v6
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            12 August 2005

                                            Ik blij dat mijn Remus einddemper een E-keur en Opel OEM nummer heeft, (en Tuv goedgekeurd is!!).

                                            Willem

                                            #18112656
                                            bluezafke
                                              Lid sinds:
                                              21 March 2005

                                              Mijn 3″ Friedrich heeft ook een E-keur, maar hoe ze dat voor mekaar krijgen is mij een raadsel :hmmz .
                                              Dat kan nog spannend worden op de volgende keuring.

                                            21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
                                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.