a Veranderde voorwaarden pechhulp.

Forumindex Forums Modellen Grandland X a Veranderde voorwaarden pechhulp.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361508
    quandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2017

      Afgelopen maandag (29 oktober) heeft mijn auto zijn 1e onderhoudsbeurt gekregen. Bij het ophalen van de auto deelde de receptiemedewerkster mij mede dat de pechhulp voorwaarden zijn veranderd. Daar waar tot voor kort na een door een Opel dealer uitgevoerde onderhoudsbeurt, je een jaar lang volledige pechhulp kreeg, is dat nu veranderd naar : pechhulp binnen Nederland (voor 1 jaar tot de volgende onderhoudsbeurt). Wil je tijdens je vakantie buiten Nederland en / of andere tussentijdse buitenlandse reizen óók aanspraak kunnen maken op pechhulp, dan dien je bij het afrekenen van de jaarlijkse onderhoudsbeurt een bedrag(je) van rond de € 39,– ‘af te tikken’, dan geldt de pechhulp eveneens voor het buitenland.

      Ik weet niet hoeveel Opels er in Nederland rondrijden die jaarlijks door de dealer worden onderhouden, maar stel dat het er 500.00 zijn, dan ‘vangt’ Opel Nederland 500.00 x € 39,– = € 19.500.00 voor de toevoeging van de buitenland hulp die tot voor kort gratis (bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt inbegrepen) was, net zoals de Nederland pechhulp. (Slik / zucht).

      #18364302
      rednas_3ssen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2019

        Is mij vandaag inderdaad ook gevraagd, auto 1 jaar oud dus vandaar naar de garage voor de 1e beurt (19.500km). Ik heb aangegeven dat ik van Europese pechhulp gebruik wil blijven maken toen me dat gevraagd werd. Kreeg, toen ik de auto ophaalde, keurig een nieuw pasje, weer pechhulp tot 28-02-2020. Echter had ik bij aflevering een pasje gekregen waarop stond dat ik 2 jaar recht had op pechhulp in NL en daarbuiten einddatum 01-03-2020. Dan lijkt me dat dat niet zomaar ongedaan gemaakt kan worden. De dealer zoekt het uit.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.