a ascona op marktplaats met vals kenteken

Forumindex Forums Modellen Ascona a ascona op marktplaats met vals kenteken

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207625
    mantadevil
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      staat op de marktplaats een blauwe a ascona te koop
      met 2.0E motor op lpg
      me zwager had interesse en belde met de vraag of die ook op kenteken als lpg staat en andwoord was ja staat op gas
      maar naar de rdw site te hebben gekeken blijkt dat deze gewoon op benzine gemeld staat
      dus er is iemand erg creatief bezig geweest met het kenteken bewijs door er zelf een G op te zetten
      dus let op koop hem niet omdat je als nog illegaal dan op lpg rijd
      gaat om deze auto
      http://link.marktplaats.nl/191469524

      #17428534
      corres
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 April 2006

        ja klopt staat idd benzine
        ook staat ie nog maar net op naam.
        wel vreemd dat ie dan openbaar zijn kentekenplaat in beeld zet.

        #17428535
        mantadevil
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          eigenaar belde me zwager op
          hij weet er zelf niets van en gaat maandag naar de rdw om het uit te laten zoeken
          hij heeft de auto zelf ook zo gekocht en de auto is zelfs vandaag apk goed gekeurd met gastank erin en hij snapt het ook niet en was zeer verbaast over het zien van de rdw site dat ie op benzine vermeld stond

          #17428536
          spy675
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 May 2008

            Ha die Mantadevil,het lijkt wel erg toeval,maar als er een auto afgemeldt wordt,moet ook zijn meldcode door gegeven worden,en daar staat toch echt wel vermeld dat hij op gas loopt,de apkmeester kan dit wel degelijk een aantal punten kosten,vindt het een vreemd iets dat de verkoper van die ascona dat niet heeft opgemerkt toen hij hem kocht,ach ja,het zou kunnen natuurlijk,maar toch vreemd!!!

            #17428537
            mantadevil
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              nouja hoorde dit van me zwager dus dacht vermeld het even voordat iemand dat ding koopt ,maar achteraf belde de eigenaar me zwager terug ,en zegt er niets van af te weten en gaat er maandag achteraan en heeft de auto gereseveert voor me zwagertje
              die heeft interesse ,maar enkel als die ook bij de rdw staat als lpg zijnde wat te begrijpen is
              denk dat ook deze man hem zo gekocht heeft omdat er gas op kenteken staat
              iemand is erg creatief geweest denk ik
              heb zoiets wel vaker gehoord
              auto kopen wat als gas op kenteken staat ,aangehouden worden door d epolitie en dan horen dat je op benzine rijd hahaha
              knap lullig

              #17428538
              boyanka
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 June 2005

                :cool:de rdw site heeft niet altijd de juiste informatie maar je kan het inderdaad wel even opvragen. als je zwager even om de meldcode vraagd kan hij het zelf nakijken bij een apk keurings station

                #17428539
                mantadevil
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Originally posted by boyanka
                  :cool:de rdw site heeft niet altijd de juiste informatie maar je kan het inderdaad wel even opvragen. als je zwager even om de meldcode vraagd kan hij het zelf nakijken bij een apk keurings station

                  nee das ook waar
                  heb ooit eens een impale gekocht met apk ,maar papier zat er niet bij was zoek geraakt
                  maar kreeg wel een boete voor geen apk
                  dus ik weer de rdw site bekijken en verdomd geen apk :swear
                  ik de rdw gebeld en krij als andwoord acj ja ook hier word wel eens een foutje gemaakt

                  #17428540
                  opel.kadett
                    Lid sinds:
                    27 January 2008

                    zoals gezegd rdw site is niet 100 procent betrouwbaar
                    ik heb nu een camper staan bouwjaar 1974 dus twee jaar apk opgestuurd via rdw na herintreding kenteken .
                    alleen op de site van rdw staat nvt ????? hoezo niet ben benieuwd als je ooit controlle krijgt of
                    ze dan via rdw het controleren of van je apk raport.

                    #17428541
                    mantadevil
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      ascona staat nu als lpg op de rdw site
                      bleek een fout van hun te wezen achteraf
                      foutje op de site

                      #17428542
                      sebastiaankadettcabriogsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 November 2005

                        zit de verkoper niet ook op deze site eene wopke die voorheen in een a corsa reed die later in het bezig van alfred gekomen is en die heeft hem omgebouwd naar 2.0ne en weer doorverkocht?

                        #17428543
                        ototaal
                          Lid sinds:
                          10 June 2007

                          LPG of niet, ik heb ‘m in ieder geval toegevoegd aan het Ascona A register. Deze auto was voor mij nog onbekend.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.