8speed grandland x ultimate

Forumindex Forums Modellen Grandland X 8speed grandland x ultimate

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362128
    lonius41
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2017

      Half oktober deze schitterende wagen besteld in de kleur pearl white met zwart dak.

      Heeft iemand al ervaring met de 8 traps automaat? :happy02:

      #18362191
      Bitone
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2018

        Gefeliciteerd Ionius41,

        Ik heb ook de Opel Grandland X besteld. Super blij mee en nu wachten. De dealer zei dat ik pas kan kijken in het nieuwe jaar.

        Deze heb ik besteld: 1.2  benzine met 8 traps automaat-Pearl white met zwart dak-panoramadak-innovation met + pakket- 19” velgen en adaptieve cruise control.

        De 8 traps automaat is pas in 2019 leverbaar, maar er staat wel een test op internet

        https://www.autokopen.nl/autonieuws/2018/juli/45115-opel-grandland-x-1-2-turbo-at-8-achttraps-automaat-eerste-rij-indruk

         

         

        #18363011
        Mokkaatje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 October 2018

          Sinds een week GLX Ultimate met 1.2 en 8 traps automaat.

          Rijdt heerlijk maar verbruik behoorlijk hoog tot nu toe terwijl ik vrij rustig rijd.

          #18363056
          BMast
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 August 2018

            Heb sinds 11 jan 2019 ook een GLX Ultimate Ruby Red met zwart dak – 1.2 – 8 trap automaat. Schakelt heerlijk soepel en rijdt ook fijn.

            #18363059
            bea.wim
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 December 2018

              Levering voorzien voor 21/1   1.5 diesel 8traps automaat.   (ruby red)    Met ca 60.000 km/jaar zal ik al vrij snel ervaringen kunnen delen.

              #18363107
              lonius41
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 April 2017

                Begin oktober de ultimate 8 traps automaat in pearl white bestelt. Levering???? Misschien half februari. Kan niet wachten :smiley-car:

                #18365067
                lonius41
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 April 2017

                  Wat zijn uw ervaringen met de lichtsterkte van het display.

                  Ik kan de buitentemperatuur nauwelijks lezen en bij de filemeldingen (lijst) is het woord “file” vet maar waar de file staat niet of nauwelijks.

                  Ik kan de sterkte niet aanpassewn en de dealer ziet dit voor het eerst en weet er ook geen raad mee.

                  De serviceafdeling van Opel Nederland hebben ook de handen in het haar.

                  Over het algemeen ben ik met deze TomTom achtige instrumenten in het geheel NIET blij.

                  Geef mij de oude uit de Zafira maar weer terug, maar dat kan niet zegt Opel en daar kan je mee doen.  :help: .

                  #18365078
                  Jan Driebeen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 February 2018

                    [quote quote=18365067]Wat zijn uw ervaringen met de lichtsterkte van het display. Ik kan de buitentemperatuur nauwelijks lezen en bij de filemeldingen (lijst) is het woord “file” vet maar waar de file staat niet of nauwelijks. Ik kan de sterkte niet aanpassewn en de dealer ziet dit voor het eerst en weet er ook geen raad mee. De serviceafdeling van Opel Nederland hebben ook de handen in het haar. Over het algemeen ben ik met deze TomTom achtige instrumenten in het geheel NIET blij. Geef mij de oude uit de Zafira maar weer terug, maar dat kan niet zegt Opel en daar kan je mee doen. :help: .[/quote]

                    Volgens mij heeft u deze vraag (plus ontvangen antwoorden) nu al een paar keer in andere topics gesteld zoals hier  :wacko: en hier :scratch:

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.