-80 of -75/50mm Verlagingsveren vraagje.

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel -80 of -75/50mm Verlagingsveren vraagje.

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222429
    Laserlite
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 January 2006

      Dames en heren,

      Ik wil graag eerst een setje verlagingsveren monteren ipv een schroefset. Dat komt waarschijnlijk op een langere termijn.

      Maar nu ben ik op zoek naar een setje verlagingsveren. En na beetje zoekwerk kwam ik de volgende setje tegen:
      http://www.ebay.nl/itm/FK-Tieferlegungs” onclick=”window.open(this.href);return false; … 3a673a2f6c

      Alleen nu is mijn duits slecht dus snap er niet veel van van wat er word gezegd. Van wat ik eruit begrijp is hij dus wel geschikt voor een 1.8 16V gsi? En volgens mij is FK een redelijk merk toch?

      Of weet iemand waar je -80 en/of -75/50mm in nederland kan krijgen?

      En heeft iemand misschien een paar foto’s van -80 of -75mm verlaging onder een gsi?

      Ik wacht jullie reacties af.

      Mvg,

      #17687456
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        de add doet het niet.

        ik denk trouwens dat 80mm met enkel veren wel erg veel is hoor!

        #17687455
        Laserlite
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 January 2006

          oh ik zie het nu pas.

          Hierbij de add

          http://www.ebay.nl/itm/FK-Tieferlegungsfedern-Opel-Astra-F-GSI-16V-75-50mm-NEU-/250839969644?pt=DE_Autoteile&hash=item3a673a2f6c

          Het is misschien wel veel maar niet onmogelijk toch?!

          #17687454
          dion87
            Lid sinds:
            22 August 2011

            tja ik ben geen monteur dus ik weet het niet precies. maar geloof dat je standaart schokbrekers het niet prettig vinden om zo diep te gaan.

            een verlaging van 80mm is vast wel mogelijk, maar dan echt met een schroefsetje

            #17687453
            Laserlite
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 January 2006

              @dion87 wrote:

              tja ik ben geen monteur dus ik weet het niet precies. maar geloof dat je standaart schokbrekers het niet prettig vinden om zo diep te gaan.

              een verlaging van 80mm is vast wel mogelijk, maar dan echt met een schroefsetje

              Ja een schroefsetje staat op de planning, maar wil liever eerst kijken voor een vaste verlaging.

              Mvg,

              #17687452
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                80 mm verlagen met alleen de veren kun je vergeten.
                Je hebt vanaf 40 mm en meer verlaging ook koppelstangen nodig.
                En daarnaast zal het inderdaad er beroerd rijden met je standaard schokdempers en heb je zeker weten bumpstomps nodig, aangezien de standaard schokdempers niet stijf genoeg zijn om aanlopen te voorkomen.

                #17687451
                Laserlite
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 January 2006

                  Ja ik heb nu ook al verlaging maar ik weet niet precies hoeveel er nu onder zit. Ik denk 60/40 maar het is mij nu niet laag genoeg.

                  #17687457
                  Mad Max
                    Lid sinds:
                    25 September 2010

                    ik denk dat je dan beter kan sparen voor een schroefset.. -80 met alleen veren ga je alleen maar spijt van krijgen..

                    #17687458
                    Stender
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      5 April 2009

                      Lager dan -40 met originele schokdemper kan niet, dan komen de veren los uit de schotels. Dat is erg gevaarlijk en APK-afkeur.

                      #17687459
                      Laserlite
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        20 January 2006

                        Dan gaan we maar even kijken Essen of er nog wat leuks te koop is :D

                        #17687460
                        black champion
                          Lid sinds:
                          18 July 2004

                          -80 kan met gemak op een astra f had ik ook maar dan wel absoluut met schokkers!

                          schroefset voor astra f?? succes met sparen!

                          #17687461
                          Laserlite
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            20 January 2006

                            @black champion wrote:

                            -80 kan met gemak op een astra f had ik ook maar dan wel absoluut met schokkers!

                            schroefset voor astra f?? succes met sparen!

                            Succes met sparen? Pipo kan voor een leuk bedrag een schroefset maken ;)

                            Maar ik ga waarschijnlijk voor een verlagingsset van FK met 75-50 veren, mocht dat niet bevallen kan ik altijd over naar 80-80 :afro

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.