5 gaats assen

Forumindex Forums Modellen Manta 5 gaats assen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17574645
    manta4boys
      Lid sinds:
      11 November 2005

      edit

      maak aub je eigen verkooptopic aan , je advertentie in iemand anders zn topic zetten is niet echt gewenst !

      #17574646
      Ruub
        Lid sinds:
        4 May 2009

        je hebt u2u mantaboy

        #17574647
        manta19sr
          Lid sinds:
          24 July 2007

          foutje*

          #17574648
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Nu dit toch omhoog is;
            Harry Schippan is een dikke afrader, heb spullen besteld en betaald in november, begin december verkeerd spul gekregen, dus mailen/bellen en het zou in orde gemaakt worden, eind december zou ik alles in huis hebben, dat werd na lang aandringen (waar blijft het) eind januari. en…
            Wederom de verkeerde spullen, dus weer bellen/mailen en nu reageert de man niet meer, vorige week was het laatste en hij zou wederom spullen sturen en tot nu toe helemaal niks.

            Dus heb het weer in handen moeten leggen van de Duitse connecties. :swear

            hopelijk succes, want ik wil gewoon hebben waarvoor ik betaald heb.

            Onthou de naam goed, de z….

            #17574649
            manta19sr
              Lid sinds:
              24 July 2007

              origineel gepost door henk 400rr
              Dat is al weg als ‘t goed is.

              Een goed alternatief is adapters van 4 naar 5-gats, dat kost zo’n 500 euro en is te bestellen in elk gewenste afmeting bij Harry Schippan
              http://www.schippan-shop.de/

              ‘t is een goed adres en vriendelijke man, hij verstuurd door heel europa.

              Dit neem je dan terug neem ik aan?:jerry

              Erg jammer dat er nog steeds zulke mensen rond dwalen henk ,maar die zal je blijven houden.

              #17574650
              henk 400rr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Helaas zal ik wel moeten, maar goed, het lijkt wel wat een trend te worden, ik heb ook stickers besteld en deze zouden ook al 2 weken terug klaar zijn, de ene keer als ik er kom moet ik een andere man hebben en bij de andere keer als ik de andere man tref moet ik bij de eerste zijn… :swear

                plotseling hebben ze het druk geen tijd terwijl in het eerste verhaal ze zeker met 1 week klaar zouden zijn.

                en zo weet ik er nog wel een paar.

                Trouwens, net een telefoontje gehad vanuit Duitsland, en ze nu moeten echt onderweg zijn.

                “fingers crossed” dat het zo is en dat ze nu echt de juiste leveren, helaas heb ik nu wel veel meer kosten gemaakt dan noodzakelijk was.
                Vanwege tijdnood heb ik al weer anderen moeten laten maken.

                #17574651
                henk 400rr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  Het pakket is binnen en alles is nu zoals het moet zijn :)

                  ‘t heeft even geduurd, maar ben blij dat ik toch alles binnen gekregen heb.

                  #17574652
                  manta19sr
                    Lid sinds:
                    24 July 2007

                    mooi henk dat alles toch nog rond is gekomen

                    gr mike

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.