4×4 ombouw gsi

Forumindex Forums Overige 4×4 4×4 ombouw gsi

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208576
    Duik_Opel
      Lid sinds:
      21 March 2007

      ik hoorde een maatje ooit zeggen dat het mogelijk was om een astra gsi om te bouwen naar 4×4……

      ik ben namelijk van plan om m’n bolide van grond af aan omnieuw te bouwen en dan lijkt 4×4 me namelijk interresant.

      #17462106
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Het is mogelijk en ik wens je HEEL veel succes. Enorm veel werk en tijd en geld kost het en de RDW is er niet happig op (zie kadett 4×4 verhaal)

        #17462107
        Duik_Opel
          Lid sinds:
          21 March 2007

          okej en waar kan ik eventueel wat informatie opdoen want zit overal wel een beetje rond te speuren maar volgens mij niet goed….. :hmmz
          en tijd en geld maakt niet uit heb er geen haast mee eerlijk gezegd al het maar een keer afkomt ;)

          #17462108
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            er zijn er al meerdere met dat idee geweest, en komen kijken:sleeping:sleeping.
            tot nu toe is er nog een van over.
            zoek maar eens bij verbouwingen en restauratie topic naar kadett 4×4 turbo(turbotjuh).
            lees zijn topic maar eens door en kijk dan naar de datums van begin tot heden, en de vorderingen.
            het bouwen koste mij 16 maanden, en het kenteken 18 maanden en geld, veeeel geld.

            groeten.

            #17462109
            Turbotjuh
              Lid sinds:
              27 July 2007

              origineel gepost door kadett4x4
              er zijn er al meerdere met dat idee geweest, en komen kijken:sleeping:sleeping.
              tot nu toe is er nog een van over.
              zoek maar eens bij verbouwingen en restauratie topic naar kadett 4×4 turbo(turbotjuh).
              lees zijn topic maar eens door en kijk dan naar de datums van begin tot heden, en de vorderingen.
              het bouwen koste mij 16 maanden, en het kenteken 18 maanden en geld, veeeel geld.

              groeten.

              in iedergeval kan het een stuk sneller dan bij mij :vertag
              ik kon en heb er te weinig tijd voor vrij gemaakt en ben er maar een paar uur per week mee bezig, dus dan schiet het ook echt niet op:sleeping

              ik zou het wel gaaf vinden als je deze ombouw ook ging doen
              Zoals hierboven al staat beschreven kost het een hoop geld en tijd, maar dan heb je wel iets apparts:angel
              voor info moet je bij kadett4x4 zijn, want die heeft er een rijden op nederlands kenteken (en is zover dit mij is bekent de eerste in nederland met deze ombouw op kenteken):jerry

              mvg

              Turbotjuh

              #17462110
              kadett4x4
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                is de bouw al gestart, want we horen er niks meer van.
                hoe lopen de plannen???

                groeten.

                #17462111
                Duik_Opel
                  Lid sinds:
                  21 March 2007

                  nee de bouw is nog niet gestart….
                  ik zit nog te twijfelen of ik heb wel zou doen want is toch eigenlijk wel veel werk.

                  p.s. vrouwtje wil ook wat ;)

                  #17462112
                  kadett4x4
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 July 2004

                    dat klopt allemaal.
                    en turbotjuh en ik, hebben het geluk dat het vrouwtje het goed vond:angel:angel:angel.
                    schat nog bedankt voor die jaren:P:P.

                    groeten.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.