3e remlicht Vectra C 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum 3e remlicht Vectra C 2003

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210547
    cees64
      Lid sinds:
      6 July 2009

      Mijn 3e remlicht van mijn Vectra werkt aan 1 zijden maar voor 75%. Dus van alle ledjes brandt bij het remmen de 1e helft niet zo fel als de rest.
      Hoe krijg ik deze hele “strip”eruit?
      Kan ik die er uitdrukken van binnenuit? (zit in de kofferdeksel)

      bvd
      Cees

      Kon niet meer inloggen onder mijn naam (laro88) dus effe een andere naam!

      #17498055
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        denk dat het van binnenuit vastgeschroefd zit,dus achter je kofferklepbekleding:hmmz

        #17498056
        cees64
          Lid sinds:
          6 July 2009

          origineel gepost door gts power
          denk dat het van binnenuit vastgeschroefd zit,dus achter je kofferklepbekleding:hmmz

          Die had ik bijna helemaal los, kreeg alleen die “beugeltjes” niet los waar de gevarendriehoek inhangt. Maar die moeten dus ook nog los?

          bvd
          Cees

          #17498057
          rickytt3
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2006

            De bekleding moet idd helemaal los, volgens mij zijn het spreidpluggen in twee delen allemaal.

            Het 3e remlicht klemt in de kofferbak. @#$-klus om bij te komen, er zit nogal veel staal van de klep in de weg. Ik heb op een gegeven moment simpelweg de plastic puntjes die de stalen klemmetjes vast houden afgebroken, daarna duw je hem er zo uit.

            Nieuwe aansluiten en er in drukken is daarna super simpel.

            Let op dat je de goede besteld, er zijn 3 versies van het remlicht, rood, wit en smoke.

            Groet, Eric

            #17498058
            cees64
              Lid sinds:
              6 July 2009

              origineel gepost door rickytt3
              De bekleding moet idd helemaal los, volgens mij zijn het spreidpluggen in twee delen allemaal.

              Het 3e remlicht klemt in de kofferbak. @#$-klus om bij te komen, er zit nogal veel staal van de klep in de weg. Ik heb op een gegeven moment simpelweg de plastic puntjes die de stalen klemmetjes vast houden afgebroken, daarna duw je hem er zo uit.

              Nieuwe aansluiten en er in drukken is daarna super simpel.

              Let op dat je de goede besteld, er zijn 3 versies van het remlicht, rood, wit en smoke.

              Groet, Eric

              Het is gelukt, er zitten 2 metalen beugeltjes om de lamp heen, deze aan beide zijde tegelijk naar binnen gedrukt en ploep!
              Zojuist een nieuwe besteld bij de dealer voo € 54,– ex btw
              3 grote dealers gebeld in de regio nergens op voorraad.
              Wel op marktplaats een imintatie gevonden, totaal; € 30,– goekoper maar ik zag op de foto al dat hij niet zo mooi was.

              heren bedankt :thumbup

              mzzl
              Cees

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.