2de hands agila kopen

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila 2de hands agila kopen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258465
    Bvanleeuwen
      Lid sinds:
      11 June 2013

      Hallo,

      Wij zijn nu aan het kijken hoe ik volgend jaar elke dag naar school toe kan gaan, aangezien ik nu mijn rijbewijs nog niet heb, zal ik het eerste half jaar met de trein naar school moeten. Nu denk ik aan een 1.2 Agila gen 1, omdat dit een hoge zit is. Ik vind hoog zitten lekker ook omdat ik lang ben, de Astra van mijn moeder vind ik een ram om in mee te gaan, zeker als ik achterin moet.

      Nu was ik er vanplan normaal mee te rijden, niets aan vreemds. En ik ben al een beetje aan het kijken, zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een 2de hands gen 1 agila? Zwakken punten e.d, ik wil er best wel wat aan doen, nieuwe radio e.d, maar ik het geen zin om met een verrote motor of zo iets te staan.

      Alvast bedankt,

      Bob

      #18151578
      ruud013
        Lid sinds:
        26 December 2012

        ik heb er zelf eentje 3 jaar gereden, 1ste model
        nooit problemen met gehad, rijdt als een trein

        ziet er wel wat oubollig uit, maar daar tegenover kan je meer kwijt dan in een scenic 2

        ik zou altijd kijken voor eentje onder de ton, of een betrouwbaar adres met alle beurten gedaan etc.
        erg belangrijk

        er zit een ketting op, dus opzich heb je daar geen onderhoud aan.

        koop niet de suzuki model, die heeft mijn pa gehad,
        slechtere motor, en op een gegeven moment was de schakelpook er eentje van een vrachtwagen geworden.

        die motors draaien ook niet zo lekker,
        liever iets meer uitgeven voor een opel, succes ;)

        #18151579
        ruud013
          Lid sinds:
          26 December 2012

          p.s: koop een beetje gangbare kleur,
          die zijn later toch beter in te ruilen dan felgroen etc.

          #18151580
          Bvanleeuwen
            Lid sinds:
            11 June 2013

            Wij hebben zelf een 1.0 Agila 1ste model in het donker blauw gehad, metallic volgens mij. Was er erg leuke autotje, maar die 3 cil moest wel erg hard werken, en dat maakte een kabaal. Ze hebben ons in een 1.6 toen laten proef rijden, die heeft nergens last van. Volgens hun was de 1.0 ook een mooie, kabaal maakte dat ding.

            Nu hebben wij een oude Dethleffs carvan, 750kg leeg gewicht, met de astra van mijn moeder gaat het wel. Denk dat het met een Agila niet echt te adviseren is.

            Ik heb het ook altijd een fijne auto gevonden idd kwa laad ruimte, je klapt de achterbank in en je hebt onzettend veel laad ruimte. Als laad je hem opgeklapt is het al fijn.

            #18151581
            tvdr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 February 2014

              Beetje oud onderwerp maar:
              de Agila 1e gen, 1.2 is een top auto, goede instap voor lange mensen, goede rechte zit, overzichtelijk, kunnen prima 4 mensen, achterbank plat en je zet er zo een koelkast, wasmachine e.d. rechtop in. Het is geen snelheidsduivel, maar in de stad is ie vlot genoeg en er is altijd een parkeerplekje voor hem zo klein als ie is.
              Hij is alleen wel lelijk, maar ja je kan niet alles hebben…..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.