23e Int. Opel Kadett C Meeting Sevenum (31 mei t/m 2 juni)

Forumindex Forums Overige Meetings 23e Int. Opel Kadett C Meeting Sevenum (31 mei t/m 2 juni)

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257896
    Jolleke
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Van 31 mei t/m 2 juni 2013 organiseert Opel Kadett C Club Nederland alweer haar 23e Internationale Opel Kadett C meeting. Ook dit jaar zal deze weer plaatsvinden op het evenemententerrein bij Manege “d’n Umswing” aan de Schorfvenweg te Kronenberg (Sevenum)
      De flyer:

      Maar let op!!! Dit jaar maken we gebruik van een andere ingang! Zie foto:

      #18144886
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Valt helaas (opnieuw) samen met een andere meeting in Brabant.
        Kan er helaas dus weer niet bij zijn :(

        #18144887
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Hmmz, 2 uurtjes eerder weg uit de nachtdienst, 3 uur eerder uit mijn bed, dan kan ik er om 12 uur zijn :shock: Gaat lukken :thumb

          #18144888
          Opeloco
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 February 2011

            @2000: Ga jij zaterdag of enkel zondag hier naartoe? Kan je mss die spullen meebrengen. Ik kom zaterdag een kijkje nemen, en anders kan ik het spul door iemand anders laten meebrengen die een heel weekend daar is ;)

            #18144889
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              @Opeloco wrote:

              @2000: Ga jij zaterdag of enkel zondag hier naartoe? Kan je mss die spullen meebrengen. Ik kom zaterdag een kijkje nemen, en anders kan ik het spul door iemand anders laten meebrengen die een heel weekend daar is ;)

              Mijn plan is zaterdag, dus dat zou geen probleem zijn. Ik was even vergeten dat ik mijn nachtdiensten vrij ben, dus kan gewoon uitslapen :sleeping

              #18144890
              Opeloco
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 February 2011

                Super! Ik kom zeker af zaterdag, als jij dan de spullen kan meenemen ben je er gelijk van verlost :-D

                #18144891
                Jolleke
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  De weersvoorspelling ziet er in ieder geval goed uit.

                  #18144892
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Vandaag evenwezen kijken met Small sexy en de beide wederhelften.
                    Zag er knus en gezellig uit, en natuurlijk weer mooie voertuigen te zien.

                    Top van de organisatie dat we de motoren bij de manege mochten plaatsen ipv het gras :thumbup

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.