2/3 September ADAC Rallye Blankenheim

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint 2/3 September ADAC Rallye Blankenheim

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17897544
    m400
      Lid sinds:
      22 November 2004

      @ Henk,

      Toch niet de rotor van het asje af gelopen?

      #17897545
      Peter_89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 August 2006

        WB is idd ook uitgevallen. Ze broertje is een maatje van me. problemen met de remmen en de koppeling

        #17897546
        henk 400rr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Jammer, ze hadden het er smorgens al over dat de koppeling niet echt wou.
          @m400 wrote:

          @ Henk,

          Toch niet de rotor van het asje af gelopen?

          Nee, het nokje binnenin de rotor waarmee hij in het spleetje valt op de as, die was weg.
          Geen idee hoe dat kan, misschien de rotor van geen goede kwalliteit, Johan heeft er later zo een schroefje in gedraaid en daar liep hij later weer op, we lagen er toen al uit, maar we konden weer op eigen kracht terug naar de service.

          #17897547
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Hier de complete film van ons weekend Blankenheim rally: http://www.youtube.com/watch?v=IKHDMzesIjQ hij duurt slechts 54 minuten.

            Deze is wederom gemaakt door Ramon :thumb

            #17897548
            m400
              Lid sinds:
              22 November 2004

              Bij m’n ascona is de rotor diverse keren kapot gegaan zonder echt een duidelijke reden waarom. Heb er toen een maar een klein gaatje in geboord en ook door het asje waar ik dan een splitpen doorheen zet. Nooit geen last meer gehad

              #17897549
              henk 400rr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Ok, ik zat ook aan zoiets te denken om het echt te voorkomen dat het ooit weer gebeurd.

                Raar probleem trouwens, op de eerder 1.8S ontsteking op de voorzijde heb ik dit nog nooit gehad en nu hij achterop zit gelijk al in de 1e rit.

                Bedankt voor ’t meedenken.

                #17897550
                m400
                  Lid sinds:
                  22 November 2004

                  Dat komt omdat de motor iets omlaag ligt achter. Door de toeren loopt ie er gewoon af. En daarbij, altijd rotor en verdeler ekstra mee nemen :thumbup

                  #17897551
                  henk 400rr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    Nou, de onsteking zat naast de motor net zo schuin als hij nu achterop zit, daarom vindt ik het gek dat ik het niet eerder gehad heb.
                    Reserve rommel hebben we in principe altijd mee, alleen in dit geval had het niets uitgemaakt, we moesten eerst het probleem vinden voor we het oplossen konden en dat lukte niet binnen de tijd.

                    Ik zet d’r wel een borgpen in, dan blijft hij zeker wel zitten. :thumb

                    #17897552
                    Whity
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 August 2010

                      “Verder zag ik Gromoller uitvallen (geëxplodeerd oliefilter naar verluid, zou meevallen qua schade) en Averdijk (geen idee, maar werd de service ingesleept) en vlgs mij Will Bruins.”

                      Henk dit is er gebeurd ,Gromoller slang van oliekoeler gesprongen, Averdijk tandriempje van waterpomp en dynamo gelopen,Haverkate dynamo kapot en Bruins volgens mij geen remdruk meer.
                      Hier nog een paar foto’s




                      #17897553
                      henk 400rr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Bedankt voor de info :thumb was er wat nieuwsgierig naar, hopelijk houdt Averdijk niet te veel schade er van over.

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.