225/50/15 achter

Forumindex Forums Modellen Manta 225/50/15 achter

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218073
    Sheto
      Lid sinds:
      14 December 2009

      Zoals de titel al zegt is dat een probleem voor een standaard manta??

      ik had gezocht naar een 45, maar die kon ik maar niet vinden eerlijk gezegd.

      Daarnaast zoek ik een verstelbaar panhard stang, wie weet waar ik eenkan bemachtigen?

      #17622793
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        1e vraag, nee, moet kunnen en tegelijkertijd hangt het af van je type velg.

        2e vraag; kan je zelf maken, stelt eigenlijk geen ruk voor, je slijpt hem aan 1 kant (bvk de kant aan de koets) door en haalt daar zo’n 10cm tussenuit, in het ene las je de dikker draadstang (M20) aan de andere de moer M20 en “klaar is Klara”

        slechts 1x instellen doe je door de auto op de as op te krikken zonder stang en dan draai je hem zo dat hij goed in het gat past.

        Of het veilig is hangt van je laskwalliteiten af.

        #17622794
        Manta-aero
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Er is ook nog 215/45/15.

          #17622795
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            origineel gepost door henk 400rr
            1e vraag, nee, moet kunnen en tegelijkertijd hangt het af van je type velg.

            2e vraag; kan je zelf maken, stelt eigenlijk geen ruk voor, je slijpt hem aan 1 kant (bvk de kant aan de koets) door en haalt daar zo’n 10cm tussenuit, in het ene las je de dikker draadstang (M20) aan de andere de moer M20 en “klaar is Klara”

            slechts 1x instellen doe je door de auto op de as op te krikken zonder stang en dan draai je hem zo dat hij goed in het gat past.

            Of het veilig is hangt van je laskwalliteiten af.

            ik ben ook geen lasser, maar heb er ook wat onder een manta gemaakt. bleven allebei prima houden.
            al ging ik met de ene manta wat lomper als met de ander om.

            #17622796
            Sheto
              Lid sinds:
              14 December 2009

              heeft iemand een foto van zon verstelbaar panhardstang??

              ik kan mij herinneren dat er ook unibolts worden gebruikt..

              ik heb een elektrode las aparaat thuis liggen…miss wordt het tijd om die eens een keer echt te gaan gebruiken.

              #17622797
              boyanka
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 June 2005


                er lag trouwens borbet A onder met 225-50-16. wel getrokken banden

                #17622798
                larsjeG40
                  Lid sinds:
                  23 January 2008

                  ik heb nog wel een aangepaste panhardstang liggen
                  het is er 1 met zowel linkse als rechtse draad erin dus je kan hem stellen
                  zonder de rubbers los te hoeven maken.
                  gaat met de orginele rubbers.
                  wil er 5 tientjes voor hebben

                  #17622799
                  Sheto
                    Lid sinds:
                    14 December 2009

                    @boyanka (nette bodem) danku voor de mooie voorbeeld. Ik zal zaterdag/ Zondag eens mijn panhard stang slachten

                    @ larsje Als ik mijn eigen stang verkloot dan haal ik die van jou wel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.