2006 Zafira B dakdragers met dakkoffer

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) 2006 Zafira B dakdragers met dakkoffer

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277525
    Astra_DLS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2008

      Inmiddels ben ik langzaam bezig met het voorbereiden van de vakantie. Vanavond heb ik de dakdragers en de dakkoffer op de Zafira gelegd. Nu heb ik het systeem net de nokjes en heb originele Opel dakdragers gevonden.

      Mijn vraag is, op welke punten moeten de dakdragers zitten om de koffer op te zetten. Ik heb nu de eerste en de tweede gebruikt. De eerste en de laatste kan niet ivm afstand groter dan de gaatjes op de koffer en de tweede en de derde komt niet overeen met de gaatjes die er al geboord waren.

      Eerst een tijd bezig geweest met welke drager hoort waar. Ze waren afgesteld voor nok 1 en nok 3 en de achterste heb ik dus iets kleiner moeten maken om op de middelste te passen.

      De koffer begint vooraan ter hoogte van het raam en houdt halverwege de achterbak op. Is dit goed zo?

      #18323864
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Hier zie je ze op een Zafira A hopenlijk het je hier een indruk.

        Linkerkant;

        Rechterkant;

        #18323865
        Astra_DLS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2008

          Toevallig een andere gezien vandaag met een koffer en die had dezelfde punten in gebruik.

          Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

          #18323866
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            oke dus het moet goed komen. :thumb

            #18323867
            Astra_DLS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2008

              Het is goed gekomen. Veel volume en weinig gewicht. Geen rare dingen gezien of gehoord.

              Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.