20 e wil koud niet aanslaan

Forumindex Forums Techniek Cih 20 e wil koud niet aanslaan

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208385
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    hallo wie kan mij helpen
    ik heb een 20e ingebouwd met een l jetronic systeem maar als ik hem wil starten dan wil hij bijna niet aanslaan en ik moet de gaspedaal niet in trappen want dan wil hij helemaal niet aanslag het aanslaan duurt erg lang en ik moethem door de toeren heen starten en dan op het laatst dan gaat hij heel langzaam aan lopen als hij eenmaal heeft gelopen dan slaat hij makelijk aan heeft iemand een idee cq oplossing

    p.s als ik hem op kontact zet dan hoor ik de pomp niet maar als hij eenmaal loopt dan loopt hij gewoon door.
    met vriendelijke groet teddy

    #17458633
    JohnSmith
    Bijdrager
    • Topics 11
    • Reacties 279
    Lid sinds:
    5 August 2007

    je kunt eens proberen om het luchtfilter dicht te houden als soort choke, als hij dan beter aanpakt weet je dat je mengsel tekort komt.
    je kunt ook eens proberen of hij het beter doet als je de pomp op een accu ofzo zet zodat hij al draait voor je hem start.

    #17458634
    GSE
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 2395
    Lid sinds:
    5 August 2006

    Is ook niet goed als je de pomp hoort lopen na het op contact zetten,bij L-jetronic loopt de pomp als je start of/en al de klep in de luchtweger beweegt teminste bij de Monza/Senators met L-jetronic.

    Ik geloof dat de 4 cilinders een koud start injector hebben,is die wel goed?

    Ik gok op:koudstart ventiel,luchtweger of temp sensor of ontsteking…..

    #17458635
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    hallo
    waar moet de koudstart zitten bij een l jetronic le-jetronic zit hij op het einde van de inlaatbuis maar ik zouhet niet weten bij een l jetronic
    groetjes

    #17458636
    postbusmanta
    Bijdrager
    • Topics 87
    • Reacties 1913
    Lid sinds:
    5 July 2004

    Koudstart-injector zit op het uiteinde van je inlaatbuis en is blauw van kleur.

    Maak deze los (laat brandstofslang zitten) en trek hem eruit.

    Nu iemand de auto laten starten. Je moet er nu een brandstofnevel uit zien komen.

    Als dat niet het geval is, kan het de injector zijn, maar inderdaad ook de temperatuursensor.

    #17458637
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    hallo
    volgens mij zit op een le jetronic en koude start aan het einde van de inlaat buis maar waar zit die bij de l jetronic dan
    met vriendelijke groet t

    #17458638
    Tiedo
    • Topics 49
    • Reacties 911
    Lid sinds:
    7 December 2008

    hey teade, kom je toevallig uit damwoude?

    #17458639
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    ja

    #17458640
    Tiedo
    • Topics 49
    • Reacties 911
    Lid sinds:
    7 December 2008

    owkee dan heb jij dus die ascona sport:wub Ik ben bezig met mijn moeder haar sport. Heb wel eens met je gepraat tijdens de opelrit dit jaar.

    #17458641
    postbusmanta
    Bijdrager
    • Topics 87
    • Reacties 1913
    Lid sinds:
    5 July 2004

    Gezellig…….zo’n thee-kransje. :thumbup

    ……maaruh…………..

    ben je nu al wat verder met die startproblemen?

    #17458642
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    hallo het probleem is nog het zelfde heb het idee dat hij niet genoeg mensel krijgt zal de ontsteking ook nog even goed afstellen mischien dat dan het probleem opgelost is ik hou jullie opde hoogte

    #17458643
    teade
    • Topics 1
    • Reacties 5
    Lid sinds:
    25 December 2008

    origineel gepost door Tiedo
    owkee dan heb jij dus die ascona sport:wub Ik ben bezig met mijn moeder haar sport. Heb wel eens met je gepraat tijdens de opelrit dit jaar.

    kopt dat was ik

    #17458644
    manta19sr
    • Topics 23
    • Reacties 1215
    Lid sinds:
    24 July 2007

    tempsensor onder extra luchtschuif is een gele stekker op een blauwe aansluiting,

    extra luchtschuif zelf,aangesloten?
    verkeerdeslang op die vacuum zuigt?(zelf ook eens gehad)

    Ontstekingstijdstip te laat(drm met warme motor wel aanslaan)

    gr mike

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.