1e shop

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244045
    Nybra
      Lid sinds:
      10 January 2011

      Had wat vrije uurtjes, en dus toch maar eens aant shoppen gegaan. Eerste beste Zafira van google geplukt en begonnen…
      Gewoon voor een kleine verlaging gekozen en verder niks veranderd, moet toch ergens beginnen lijkt me?

      Tips zijn van harte welkom ;)

      Orgineel

      Home-made

      #17956428
      JelOpel
        Lid sinds:
        11 January 2011

        Mooi voor een eerste keer, ik heb alleen twee tips:
        1) Brush met een zwarte kleur onder de wiel arches, zodat je een beetje schaduw effect krijgt op je velg. Een klein lijntje is al genoeg. Hierdoor lijkt het of het echt zo was, nu lijken de velg en de auto uit 1 stuk te zijn gemaakt, zeg maar. Duidelijker kan ik het niet vertalen, hoop dat je het begrijpt.

        2) Op deze website staan hele goede tutorials voor zowel een ervaren als een beginnende photoshopper, ik gebruik ze heel vaak als ik aan het shoppen ben, is wel in het Engels. http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Ben je het van plan vaker te gaan doen? Meedoen aan de contests helpt daarvoor erg, zie je een beetje hoe andere het doen, en kan je het zelf proberen. Met meedoen kan je zien hoe goed je ben. Oefenen is het belangrijkste. king:.

        #17956429
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Contests zijn inderdaad goed voor jezelf, zo kun je veel ideeën opdoen.
          Ik zelf ben begonnen met deze site: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

          Verder sluit ik me aan bij JelOpel. Wil daar nog wel aan toevoegen dat zo’n flinke verlaging wat onrealistisch aan doet bij een Zafira.

          #17956430
          Nybra
            Lid sinds:
            10 January 2011

            Ja wilde echt voor diepe stance gaan zo, maar heel erg bedankt voor de tips, ga die sites eens ff opslaan ;)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.