..

Forumindex Forums Modellen Astra ..

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238985
    Tallie_GTI
      Lid sinds:
      26 October 2006

      ..

      #17893503
      Peter Reedijk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2011

        Wat erg belangeijk is,is de km stand ondehoud of de distributie riem is vervangen en dat soort dingen.
        Hij kan er nog zo mooi uitzien ,maar als het ondehoud is verwaarloost kost je dat geld.
        De duurste 2.0 16v staat op marktplaats voor €2999,- met wel bijna 2 ton aan km.
        Nou ziet die van jou er nog super uit,maar ik denk tussen de 4 en 5 duizend euro.

        #17893504
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Ja, onderhoudshistorie is belangrijker dan opties.
          Je zou iets meer info moeten posten als je echt wil horen wat de auto waard zou zijn.

          Met een gemiddelde km-stand en een goed aantoonbare onderhoudshistorie denk ik zo rond de 5000.

          #17893505
          Tallie_GTI
            Lid sinds:
            26 October 2006

            distributie riem is een paar maand geleden vervangen (begin juni)
            zo ook de waterpomp , spanrollen en multiriem
            olie filter en olie

            onderhoud heb ik er verder niet bij tenminste niet op papier , hij is hiervoor een paar jaar van een kennis van ons geweest

            hij start altijd en heeft nog geen misslag gemaakt behalve dat er iets in het gasklephuis schoongemaakt is waardoor hij uitviel
            en sindsdien geen problemen gehad

            er zit een teller in van een coupe met ongeveer 153.000 maar hij heeft zelf iets meer als 2ton gedraaid (waar je met een station ook niet echt onderuit komt denk ik

            hij is 3 jaar geleden ongeveer compleet overgespoten
            dit jaar is de dakstijl opnieuw gespoten en de coupe bumper is een paar weken geleden net gespoten

            #17893506
            Baas J.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2008

              1999, dik 200.000, station

              Met geluk 3000 denk ik.

              #17893507
              Peter Reedijk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 July 2011

                Ik ga dan toch met Baas J mee.Meer als 4000 gaat het niet worden.
                Heb je wel rekeningen van de distributie riem spanrollen en waterpomp?
                Ik zelf heb een astra station uit 2000 met bijn 90000 km,maar die heb ik uit staphorst gehaald dan snap je het wel.

                #17893508
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Ow, ja, ik dacht dattie veel minder gelopen zou hebben. Je kan bij de anwb zo’n testje invullen, dan komt er wel een aardige indicatie uit. Dan kun je daar iets boven gaan zitten, vanwege alle opties. Maar dan moet je ook maar iemand vinden die al die opties wil en er voor wil betalen.
                  Wat je betaalt hebt voor de opties haal je er in ieder geval nooit meer uit. Met niet aantoonbare onderhoudsgeschiedenis en 200k km denk ik rond de 4000

                  P.s.: ik probeer net de anwb-site voor je auto (klik hier), maar hij werkt niet omdat de leeftijd van je auto te hoog is voor de koerslijst van de BOVAG

                  #17893509
                  Tallie_GTI
                    Lid sinds:
                    26 October 2006

                    nee geen rekeningen , mijn vriend doet dat zelf scheeld een stuk aan kosten

                    ik dacht zelf ook aan ongeveer 4000,-
                    maar goed , ik weet nog heel goed van mijn golf 3 dat mensen niet altijd ervoor willen geven wat hij eigenlijk wel waard is :(

                    ik wil hem met de tijd verkopen omdat ik toch weer terug wil naar een vw :oops: :wub

                    dit is trouwens mijn vriend zijn auto
                    alles zelf gedaan dus mijn auto is bij hem ook in goede handen :thumb

                    #17893510
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      Blijf even ontopic.

                      Wil je echt weten wat je auto waard is, kan je hem het beste te koop plaatsen. zet er een vraagprijs bij, en vermeld dat bieden mag.
                      Pas dan weet je wat er op de markt voor je auto geboden wordt.

                      Ook kan je je auto laten taxeren door een erkende taxateur.

                      #17893511
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        Hey,
                        Mooie Kadett. Kleur niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk. Jammer dat je terug (achteruit ;) ) gaat naar VW.

                        Rekeningen…tja, ik doe ook alles zelf, maar ik bewaar wel de rekeningen van de onderdelen. Is wel niet helemaal waterdicht, maar is al wel iets.

                        Bieden…tja, je krijgt zo vaak onzinbiedingen (hier op het forum helaas ook al), dan weet je nog steeds niet helemaal waar je aan toe bent. Een erkend taxateur kost wat, maar dan heb je wel een goede richtprijs. Dat wil overigens niet zeggen dat je dat ook krijgt voor je wagen.

                        #17893512
                        Tallie_GTI
                          Lid sinds:
                          26 October 2006

                          wie moet er ontopic blijven ?
                          ik? volgens mij onderbouw ik mijn reactie op dat mijn vriend mijn auto onderhoud en daarbij een foto van wat hij zelf heeft om te laten zien dat het niet een LEEK is die met mijn auto bezig is
                          maar iemand die weet wat hij doet ?

                          ontopic? volgens mij ben jij degene die nu offtopic is
                          ik zet hier op het forum geen auto te koop , ik ga daar geen geld voor betalen ,dat doe ik wel op marktplaats als de tijd daar is

                          ik zeg dat ik met de tijd mijn auto wil verkopen en ik wil weten wat hij waard is , ik zeg niet dat ik hem NU ga verkopen
                          en ik vraag mede astra rijders wat hij ongeveer waard is

                          #17893513
                          Tallie_GTI
                            Lid sinds:
                            26 October 2006

                            @RISL wrote:

                            Hey,
                            Mooie Kadett. Kleur niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk. Jammer dat je terug (achteruit ;) ) gaat naar VW.

                            Rekeningen…tja, ik doe ook alles zelf, maar ik bewaar wel de rekeningen van de onderdelen. Is wel niet helemaal waterdicht, maar is al wel iets.

                            Bieden…tja, je krijgt zo vaak onzinbiedingen (hier op het forum helaas ook al), dan weet je nog steeds niet helemaal waar je aan toe bent. Een erkend taxateur kost wat, maar dan heb je wel een goede richtprijs. Dat wil overigens niet zeggen dat je dat ook krijgt voor je wagen.

                            tnx , ja is met de paplepel ingegoten ik heb er ook nog 1 een 83er :angel
                            het is ook nog niet zover , misschien duurt dat nog wel een jaar

                            volgens mij heb ik idd de bonnen ook nog wel

                            zit trouwens ook een nieuwe radiateur op

                            idd mensen die bieden , ik denk dat jenet even iemand moet vinden die iets sportiefs zoekt maar groot ofzo
                            bedankt voor het meedenken :thumb

                            #17893514
                            RISL
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              24 January 2011

                              Nou, als je er nog een ruim jaar mee wacht, neem ik ‘m graag over.
                              Vind de auto er goed uitzien. Rijd nu Astra G Coupé, maar daar wil ik mijn circuitauto van maken.

                              #17893515
                              Tallie_GTI
                                Lid sinds:
                                26 October 2006

                                wie weet ;)
                                ik zeg altijd als er een goed bod komt gaat hij weg
                                en anders rijdt hij nog ff lekker door , hij rijdt verder heerlijk
                                maar wil wat snellers king:

                                #17893516
                                turbosix
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  7 November 2010

                                  Ik kijk hier altijd, klopt vaak wel aardig.
                                  http://www.zomoto.nl/searchmycar.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                  Hier zeggen ze met 200k km minder dan 2000,-!!! :(
                                  maar je hebt veel extra’s, (die helaas niet heel erg veel extra waarde geven)

                                  #17893517
                                  Baas J.
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    19 May 2008

                                    Let op mn woorden, je mag blij zijn als je 3000 krijgt.

                                    #17893518
                                    Astra_DLS
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      6 March 2008

                                      Max idd 3000. Als ik bij een dealer ben en praat over inruil en de KM stand van 3ton benoem komt er max 2K uit op inruil.

                                      Opties worden daar echt niet in meegenomen. Hoe die er verder uitziet wel iets, maar ook maar marginaal. Jaar en KM stand zijn van veel te grote waarde. Je kunt beter een afgeragde bak met 80K inruilen dan een zeer nette en uitstekend onderhouden auto van 300K..

                                      #17893519
                                      Tallie_GTI
                                        Lid sinds:
                                        26 October 2006

                                        waar haal je die 3 ton weg ? :shock:

                                        #17893520
                                        RISL
                                        Moderator
                                          Lid sinds:
                                          24 January 2011

                                          Inruil krijg je altijd minder, omdat zij ook nog winst moeten maken op die auto.

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.