Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 december 2007 om 12:08 #17370493
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door manus
valt nog niet mee om die onderdelen te krijgen voor n oude chevy:oVoor amerikanen bestel ik alles bij Mico in baarlo,bougies en filters enz hebben ze in de regel gewoon op de plank liggen dus vandaag besteld morgen in huis.
Telefoonnummer is 077 477 2323.heb de zooi besteld bij cp usa parts
zitten ook in die hoek aan t kengetal te zien
0774759300;)was n tip van n amerikanen “boer”
uit roden
“robie de boer”:thumbupmaar wat ik bedoeld met lastig te krijgen
is dat ik bij de automaterialen zaken waar ik normaal altijd
komvoor amerikanen weinig tot niets in de computers staat
:o:o:oik ken de bovenstaande zaken allebei. liggen dan ook beide maar een paar kilometer van mijn huis. ben 1x in baarlo geweest maar ga daar nooit meer naartoe, wat een :swear. wilde met nieteens helpen omdat hij het type auto niet kende.
ben wel erg te spreken over c&p parts. zoeken altijd alles samen met je uit en geven goed advies en ze hebben lekkere koffie (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk). hieronder link naar mijn project.
http://www.amerikaanseautopagina.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=33630
29 december 2007 om 08:51 #17370494AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door kadettcoupe1976
zitten de spiekers er nou nog niet in???? en onder tussen wel stiekum sleutelen aan een golf:hmmzspiekrs zitten er nu wel in:thumbup
tjah die golf:o:o:o:o
van je familie moet je t hebben zeggen zenou dat d8 m,n zwagertje ook
vandaar dat z,n vr6je bij mij in de schuur stondzodat hij der zelf aan kon sleutelen
maar uiteindelijk moest ik t weer opknappen:o:o:o29 december 2007 om 08:56 #17370495AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mantameijel
valt nog niet mee om die onderdelen te krijgen voor n oude chevy:oVoor amerikanen bestel ik alles bij Mico in baarlo,bougies en filters enz hebben ze in de regel gewoon op de plank liggen dus vandaag besteld morgen in huis.
uit roden
:o:o:oik ken de bovenstaande zaken allebei. liggen dan ook beide maar een paar kilometer van mijn huis. ben 1x in baarlo geweest maar ga daar nooit meer naartoe, wat een :swear. wilde met nieteens helpen omdat hij het type auto niet kende.
ben wel erg te spreken over c&p parts. zoeken altijd alles samen met je uit en geven goed advies en ze hebben lekkere koffie (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk). hieronder link naar mijn project.
ook erg mooi zo,n pontiac
:wors:worsmaar voorlopig houd ik t voor de rest nog bij m,n opeltjes
hoewel die oude amerikanen me wel steeds meer aantrekken;)heb gisteren de onderdelen ontvangen van c&p
alles precies zoals afgesproken
mooi op tijd
en ook de juiste onderdelen:worswat ze hier bij de materialen zaak niet eens in de pc konden vinden
leverde c&p probleemlooz na n tel gesprekje van 5 minuten
ik weet wel waar ik m,n onderdelen bestel als ik weer wat
moet hebben;):thumbup:thumbup:thumbup29 december 2007 om 08:56 #17370496AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mantameijel
uit roden
ook erg mooi zo,n pontiac
:wors:worsmaar voorlopig houd ik t voor de rest nog bij m,n opeltjes
hoewel die oude amerikanen me wel steeds meer aantrekken;)heb gisteren de onderdelen ontvangen van c&p
alles precies zoals afgesproken
mooi op tijd
en ook de juiste onderdelen:worswat ze hier bij de materialen zaak niet eens in de pc konden vinden
leverde c&p probleemlooz na n tel gesprekje van 5 minuten
ik weet wel waar ik m,n onderdelen bestel als ik weer wat
moet hebben;):thumbup:thumbup:thumbup29 december 2007 om 10:55 #17370497Met c&p uit Belfeld zit je goed denk ik. daar kwam ik vroeger wel eens. Lang geleden al. ;)
Zijn die oorspronkelijk niet in het plaatsje Tegelen begonnen met een klein zaakje toendertijd?29 december 2007 om 15:26 #17370498leuke kleur:thumbup, wij zitten te denken om ook 1 auto bij ons in die kleur te zetten.
veel succes met je projecten:jerry.
groeten nick:agent
5 februari 2009 om 14:00 #17370499AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok helaas n nieuwe update van m,n busie
ding is uitgebrand vanmorgen
was der nog mee weggeweest
nix aan de hand ding achter huis geparkeerd
en ff later stond die in lichterlaaie:o:o:ointerieur en motor ruimte zijn flink warm geweest
alu carburateur is zelfs gesmolten:o:o
en interier is verleden tijd:thumbdown
tjah wel jammermaar ff zien wat ik ga doen
of toch weer klaarmaken
met nieuw interieur/en motor
of in onderdelen wegdoen
of n andere erbij kopen en dan weerklaarmaken heb ff geen idee
zelf enkel wat rook binnegekregen tijdens het eerste blussen
ff bij dokter geweest ter controle maar viel gelukkig mee
5 februari 2009 om 14:07 #17370500Oeh,, mooie bakkies :kewlpics:wors!!
5 februari 2009 om 14:09 #17370501Goddomme Louwe dat is ff schrikken! :o
Gelukkig heb je het er zelf goed vanaf gebracht.5 februari 2009 om 16:19 #17370502AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah ff schrikken was t cker
dit is der vanovergebleven
tjah doet toch n beetje pijn
:o;);)5 februari 2009 om 16:25 #17370503:cry
5 februari 2009 om 17:29 #17370504Dit is echt niet leuk
Weet je al meer over de oorzaak ?
5 februari 2009 om 17:29 #17370505AnoniemLid sinds:
1 January 1970Aj,:thumbdown:thumbdown
5 februari 2009 om 17:33 #17370506des sund!! maar wel weer opmaken!:wub
5 februari 2009 om 17:37 #17370507AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door freek corsa
Dit is echt niet leukWeet je al meer over de oorzaak ?
nee enkel dat het voor in begonnen is
motorruimte of dashbordvermoed iets van kortsluiting
wat eigenlijk wel vreemd is want ik had alles geckerd??????deze wielen zaten er nog geen week onder
dus ik zorgde wel goed voor t beestje
maar dat mocht niet baten:jerry:jerryach we leven door
zie wel wat ik der mee doeopknappen of in onderdelen:hmmz:hmmz:hmmz
5 februari 2009 om 17:45 #17370508Als er geen koetsdelen krom of bol getrokken zijn door de hitte gewoon weer terug opbouwen met een paar leuke goodies in het motorruim :thumbup
5 februari 2009 om 18:07 #17370509Ik kan me voorstellen dat je huis voorrang krijgt
5 februari 2009 om 18:53 #17370510het is helaas een triest verhaal van de chevy.:o
vandaag even over 12:00 kreeg ik helaas een telefoontje van louwe de de bus is uitgebrand.
nu hebben wij altijd een leuke tijd gehad met de chevy en ondanks dat het een oude bus was werd er goed voor de bus gezorgd. en louwe stond ook altijd klaar met zijn bus. even wat ophalen of een auto weg brengen was nooit een probleem.
vorige week hebben wij bij mij nog een banden gemonteerd om deze leuke velgen alleen lang heeft die er niet van mogen genieten.
Big brother vaarwel5 februari 2009 om 18:57 #17370511origineel gepost door Ghanz
hier nog wat namen.. mocht je in de toekomst nog wat zoeken..Broeksma in lutten
en W klinkien in Westerhaar, daar komen we zelf nog wel het een en ander halen voor de dodge.
maar een verdomd fraai bussie hoor.
:thumbupbroeksma in lutten ken ik ook, die heeft mijn kadett 4×4 op kenteken gekregen.
nondeju, das mooi klote voor je man.
als de rest nog goed is weer opbouwen.groeten.
5 februari 2009 om 19:51 #17370512zonde zonde :( en je heb het al zo druk, maar komt vast weer goed! succes
5 februari 2009 om 20:23 #17370513AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door freek corsa
Ik kan me voorstellen dat je huis voorrang krijgtinderdaad dus ding weer opbouwen??????
weet niet hoor gaat mij waarschijnlijk te veel tijd inzitten:hmmzmaar houd de opties nog wel ff open
wil in iedergeval zoiets weer hebbenbelastingvrij en veel trekvermogen:thumbup
5 februari 2009 om 20:24 #17370514AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door kadettcoupe1976
het is helaas een triest verhaal van de chevy.:o
vandaag even over 12:00 kreeg ik helaas een telefoontje van louwe de de bus is uitgebrand.
nu hebben wij altijd een leuke tijd gehad met de chevy en ondanks dat het een oude bus was werd er goed voor de bus gezorgd. en louwe stond ook altijd klaar met zijn bus. even wat ophalen of een auto weg brengen was nooit een probleem.
vorige week hebben wij bij mij nog een banden gemonteerd om deze leuke velgen alleen lang heeft die er niet van mogen genieten.
Big brother vaarweljep r.i.p
ach wie weet valt t mee
nu nog ff geen zin
maar wie weet wat er op m,n weg komt5 februari 2009 om 20:31 #17370515zonde, was best wel een vet busje. gelukkig ben je der zelf goed vanaf gekomen
5 februari 2009 om 20:54 #17370516origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door kadettcoupe1976
het is helaas een triest verhaal van de chevy.:o
Big brother vaarweljep r.i.p
ach wie weet valt t mee
nu nog ff geen zin
maar wie weet wat er op m,n weg komtmisschien moeten iedereen hier dan maar een paar €€€ sponsoren.
HELP LOUWE UIT DE BRAND. :P5 februari 2009 om 21:10 #17370517AnoniemLid sinds:
1 January 1970lijkt me n goed plan:jerry
heb al wat op t oog ook:o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.