Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › 16-6 bij Klasen motors geweest
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juni 2010 om 17:13 #17690259
Nice :thumbup
Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P
En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!
Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent
24 juni 2010 om 19:00 #17690260Jij blijft ook maar bezig he hahahaha
niet je klepdeksel laten stralen meer he :Pziet er goed uit man , en klinkt super :thumbup:thumbup:thumbup
24 juni 2010 om 19:26 #17690261origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door chucky66
injectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbupwaarom heb je hem dan niet op 380 pk laten afstellen als ik vragen mag?
en idd 98 van de gulf hier in groningen is goed :)
als je even terug leest zie dat mijn brandstof pomp te kort kwam…………………….daarom
@ corsa_gsi
ga jij maar lekker op 95 afstellen hoor…….kan heeeeel goed.
scheelde bij mij maar 30 pk !24 juni 2010 om 19:31 #17690262@ Corsa GSI;
Je hebt helemaal gelijk.:thumbup
97 octaan mag niet op de pomp staan in NL, alleen 95 en 98. Vpower is gelijk aan 97 octaan.:vertag
24 juni 2010 om 20:56 #17690263@ chucky excuus heb er overheen gelezen,
@ giuliettaevo dat d8 ik ook al dat vpower in NL octaan 97 was, heb het wel vaker gelezen/gehoord.
24 juni 2010 om 22:54 #17690264origineel gepost door Corsa_GSi
Nice :thumbupAls deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P
En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!
Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent
Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
Bij mij komt die zooi er niet in:fy125 juni 2010 om 16:06 #17690265origineel gepost door Andre Botter
origineel gepost door Corsa_GSi
Nice :thumbupAls deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P
En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!
Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent
Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
Bij mij komt die zooi er niet in:fy1Helemaal mee eens mijn oude gsi liep ook beter op bp ultimate dan op v-shit. Gooi er maar eens een paar keer bp 98 in dan merk je het wel. In mijn zlet heb ik er geneens aan ged8 om v- shit te tanken..:fy1:fy1
25 juni 2010 om 17:08 #17690266En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?
25 juni 2010 om 21:39 #17690267origineel gepost door InjectTheVenom
En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?Ja dat is goeie shit:D maar dat hebben we hier niet:cry
26 juni 2010 om 11:06 #17690268:wub octaan 100:wub:wub
11 augustus 2010 om 20:33 #17690269gulf challanger schijnt 98 te zijn met 5 % bio-ethanol waardoor het 100 zou moeten zijn.
maar of dat echt zo is..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.