Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › 16-6 bij Klasen motors geweest
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juni 2010 om 13:31 #17222683
gt 2876rs
nou ik ben dus met de astra ook bij een tuner geweest.
op aan raden ben ik bij een ander geweest dan eds en vmax
omdat André al bij alle 2 is gewwest en ze daar {ook volgens verhalen van andere mensen}er een potje van kunnen maken.was me een dagje wel hoor we moesten er om 10:00 uur zijn dus Andre en ik betijds weg 8:00 uit zeist weg
we waren er om 9:30 dus mooi op tijd.
wat we zagen was een mooi nieuw pand zag er allemaal goed verzorgd uit.
aardige gasten daar die gelijk van alles gingen vertellen.
komt natuurlijk ook wel omdat Andre er vaker komt.er stond nog een lancia op de bank dus we moesten eff wachten.
toen was het dan zo ver eerste run werd gemaakt………………….spannend keken we naar het 42″ scherm waar alle meters en displays heen en weer gingen snel uitzoeken wat wat is en wat het voor waarde aangaf…………………..
nou na een paar jaar trothle bodies gereden te hebben met 210 pk was ik wel wat gewend.
en met deze turbo setup rijden was een heeeeele heftige ervaring jezus wat ging dat ding van ze plek.
de waarde van de eerste run ……………………………………..197pk……………………..hum maar wel met aardig koppel.
stephan klasen regelde wat in met de laptop nog een run ………………………………………………270pk.
kijk das al weer wat beter.
weer waardes veranderen 3 de run ………………………..eeste run kwam hij niet boven de 170km/pu uit in 4 uiteraard 6bak.
nu 215 km/pu en ……………………333pk……………..
toen kwam er al een smile op mijn bek met de gedachte als dit het is ben ik al te vreden
ik bedoel dit is echte pk’s op een goede eerlijke bank geen bullshit verhalen gewoon goed…………..
toen kwam stephan de astra uit met het verhaal wat voor benzine ik had getankt 98 zij ik gewoon bij de shell
waarop andre gelijk zij ja lekker joh das 95 sukkel ik zeg nee die Vpower eikel ja zegt hij das gewoon 95octaan
ja zij stephan das 1 probleem en de andere de wastgate moet strakker
ik euh ja leuk maar ik heb hem gister avond vol getankt………ja maar tis niet goed hij gaat vroeg pingelen….
ik dus??????
nou er is een kwart thank uit als ik er nog 20 liter meer uit haal en er 20 liter octaan 100 bij gooi zitten we goed!!ja best doe maar weet je als het ten goede komt ben ik heel makkelijk.
zo gezegt zo gedaan.
na broodje braadtwurst was de motor weer afgekoeld dus wastgate aangepast en gecontroleerd ja dat is goed.
ondertussen was stephan al bezig met de brandstof dus dat kwam ook goed.
zo klaar voor de volgende run…………………en ja hoor het werkte ……………..360pk 498nm……
ik blij andre ook ……………………..stephan nog niet na eff babelen ja conclusie er kan nog meer uit………..maar de versterkte brandstofpomp die in de thank gemonteerd zit en tot 500pk moet kunnen leveren komt te kort………..hummmmmmmmmmmmmmm
en als je dan toch bezig bent kijk voor injectoren groter als deze {ze zijn goed} maar met 520cc of meer kan je over de 400pk komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stephan zij tussen neus en lippen door nog even das ist eine gute motor…en dat André wel goede motoren bouwd.dus dat gaat de volgen de stap worden.
wij naar huis ik trap een beetje angstig bij invoegen autobahn het gas in whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee shitprsder
FUCKING HEL wat een powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
http://www.youtube.com/watch?v=WN1ABwkdsMs
vast zetten op de bankhttp://www.youtube.com/watch?v=8X8B5vrTHfY
tussen run dynojethttp://www.youtube.com/watch?v=WbeauPSwGZY
astra run klasen motorsAndré Thanx
20 juni 2010 om 14:15 #17690235Dat zijn mooie waardes!! En dat Andre goed is, dat wist ik al :wors
Mooi dat je wagen weer rijdt, heb em zolang bij andre zien staan..
Veel plezier ervan, en hou em heel :agent20 juni 2010 om 14:58 #17690236Hey,
Idd hele mooi cijfers:D
Ik ga ook naar Klasen en hoop dat andre met me mee wil:D.
Greetzz
20 juni 2010 om 16:34 #17690237met welke moter set up rij jij?
en is klasen een beetje betaalbaar?
lijkt wel op het pand van mantzel tuning.ziet er goed uit.20 juni 2010 om 17:34 #17690238kijk eens aan super toch. astra met looks en extreem veel vermogen :thumbup:thumbup
20 juni 2010 om 18:43 #17690239:thumbup:thumbup:wors
Later als ik groot ben…..:sleeping
20 juni 2010 om 19:48 #17690240:thumbup
mooi man20 juni 2010 om 20:26 #17690241mooie cijfers! En leuke repo + filmpjes. en nu Time Atack??? ;)
20 juni 2010 om 20:32 #17690242nee ik heb genoeg prijzen:wors:wors:wors:wors:wors:wors
hahahaha
nee geintje prijzen kan je niet genoeg hebben.
maar time atack is niets voor mij.
vind het leuk om te volgen en zien .
ook sprinten niets voor mij.
20 juni 2010 om 21:29 #17690243origineel gepost door xander n
met welke moter set up rij jij?
en is klasen een beetje betaalbaar?
lijkt wel op het pand van mantzel tuning.ziet er goed uit.Er zitten wossner zuigers in, stalen drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, z20let olie pomp, Garrett gt2876, Botter uitlaatspruitstuk en Botter 76mm uitlaat, APEXI boostcontoller :D
Een custom afstelling kost zo’n 600euro.20 juni 2010 om 21:47 #17690244Welk type zuiger bodem koeling is die speciale Botter zuiger bodem koeling ? ( slijm slijm, haha )
Waar boor je, en waar richt je op, waar of hoe maak je de olie aanvoer ?
21 juni 2010 om 09:27 #17690245origineel gepost door freek corsa
Welk type zuiger bodem koeling is die speciale Botter zuiger bodem koeling ? ( slijm slijm, haha )Waar boor je, en waar richt je op, waar of hoe maak je de olie aanvoer ?
en wat kost het als jij (andre) dat doet
21 juni 2010 om 13:34 #17690246Hey,
Ik heb ook wel intresse in botter tuning zuigerbodemkoeling..
21 juni 2010 om 16:39 #17690247Dat heb ik al een keer uitgelegd ergens:D.
Maar ik richt ze naar de inlaat kant want daar krijgt de cilinderwand het meest voor zijn kiezen.21 juni 2010 om 16:44 #17690248origineel gepost door sw16v
:thumbup:thumbup:worsLater als ik groot ben…..:sleeping
You and me both brother :D
21 juni 2010 om 17:13 #17690249erg dik!
hoeveel cc injectoren zijn gebruikt bij deze setup als ik vragen mag?
btw ik d8 dat vpower alleen op basis was van 95 en uiteindelijk iets van 97 octaan had :(
21 juni 2010 om 18:11 #17690250injectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbup22 juni 2010 om 09:13 #17690251Mooi resultaat, nu nog even dat laatste beetje er nog uithalen en dan genieten geblazen!:D
22 juni 2010 om 19:54 #17690252origineel gepost door chucky66
injectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbupjah dat vpower troep was had ik je ook wel kunnen vertellen ik tank ook alleen bp ultimate.:thumbup:thumbup
En freebees sparen gaat hard:D haha
22 juni 2010 om 20:36 #17690253Tank BP Ultimate en 98 van de Gulf.
23 juni 2010 om 05:47 #17690254ze konden bij de Gulf hier niet bevestigen dat die rooie slang nog steeds 98 was
dus ik durfde dat niet te gokken23 juni 2010 om 18:19 #17690255Heb ook een paar x bij gulf 98 getankt, maar mijn motor liep er echt beroerd op..
Dus nu ook maar weer ultimate, kwam ook het best uit de test bij fifth gear..23 juni 2010 om 21:41 #17690256Dit moet behoorlijk tekeer kunnen gaan.(Killer)
Ben heel benieuwd hoe lang dit heel blijft.
Hou ons op de hoogte
Deze is echt vet.:cool:24 juni 2010 om 12:44 #17690257origineel gepost door chucky66
ze konden bij de Gulf hier niet bevestigen dat die rooie slang nog steeds 98 was
dus ik durfde dat niet te gokkenBegrijpelijk, liever het zekere voor het onzekere!
opc
Heb ook een paar x bij gulf 98 getankt, maar mijn motor liep er echt beroerd op..
Dus nu ook maar weer ultimate, kwam ook het best uit de test bij fifth gear..Mijn ervaring met de Gulf hier in Groningen is anders. Als ik Vpower of een andere brandstof tank, lijkt het net alsof de computer dat ziet en er dan voor zorgt dat hij zijn turbodruk niet haalt. Dit heb ik ook wel met 98 van onbemande benzinepompen, volgens mij is dat niet altijd echt 98.
Hier heb ik geen last van met BP Ultimate en met 98 van Gulf. Nu weet ik niet wat ze bij de Gulf verkopen waar jij hebt getankt, maar hier in Groningen gaat je motor er echt niet beroerd van lopen.
24 juni 2010 om 14:02 #17690258origineel gepost door chucky66
injectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbupwaarom heb je hem dan niet op 380 pk laten afstellen als ik vragen mag?
en idd 98 van de gulf hier in groningen is goed :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.