16-17 mei sezoens rally bochelt

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint 16-17 mei sezoens rally bochelt

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207013
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo zijn er mense die mss de seoznesrally komen rijden of kijken in bochelt . staat er serieus lijst wrc aan de start . en een heel groot groep belgische topper’s . wij starte ook met onze vertrouwde witten opel corsa ma zulen niet in het bk mee draaien .

      #17401791
      Putteboeruh
        Lid sinds:
        3 January 2007

        Ik zou heel graag willen,, maar ik heb andere verplichtingen en de afstand is nog net te groot..

        Deelnemerslijst is zeker weer mooi.. Het hele ERC circus komt naar bochelt toch?:)

        Ik wens degene die gaan rijden/kijken heel veel plezier..:agent

        #17401792
        NRTrallyteam
          Lid sinds:
          1 October 2006

          Misschien dat ik u dan is tegenkom Nico, ik zal navien volgend weekend ;)

          #17401793
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            ja mss zie je ons ja . met welke auto rijden jullie daar dan .

            wij zijn nog volop bezig met onze na te zien .
            hebben pas onze sper aangekregen en de nieuwe banden gaan inrijden .

            #17401794
            NRTrallyteam
              Lid sinds:
              1 October 2006

              Wij hebben startnummer 49, jullie?

              #17401795
              nicocorsa
                Lid sinds:
                6 June 2006

                wij start nr 119 wegens mis gelopen toestanden

                inschrijvingsformulier niet aangekregen .

                maar de rally liep voor ons al gewenst enkel pk problemen met de tijde . we klokte op verschilde proeven volgens de officiele tijd dus wat aan de finisch werdt gegeven gelijk met de chroometer van me . en toch kregen we regelmatige tragere tijde van max 25 sec trager.

                plots draad een klasse genoot ons op 1.5 min sneller zonder sper of dergelijk . is een divessie 1 wagen dus helemaal standaard zelfs met bachterbank . in .gek maar waar spijitig genoeg hebben we dit te laat opgemerkten kon er niets meer veranderd worden .

                #17401796
                nicocorsa
                  Lid sinds:
                  6 June 2006

                  zonder echte mechanische problemen was voor ons de wedstrijd wel geslaagd . alwas de tweede doortocht soms wel heel erg moeilijk voor onze 2wd .en lager vermogen .

                  en hoe verliep jouw wedstrijd die lange rechte stukken waren zalig op het onverhard . voor ons wast erg hard werk de achterkant van de wagen begon te zweven .

                  mooiste proef vond ik al vast veldhoven .

                  en best finisch vond ik vogelsdonk in de kleine waaiertje

                  #17401797
                  kadettcfreak
                    Lid sinds:
                    27 July 2005

                    origineel gepost door nicocorsa
                    zonder echte mechanische problemen was voor ons de wedstrijd wel geslaagd . alwas de tweede doortocht soms wel heel erg moeilijk voor onze 2wd .en lager vermogen .

                    en hoe verliep jouw wedstrijd die lange rechte stukken waren zalig op het onverhard . voor ons wast erg hard werk de achterkant van de wagen begon te zweven .

                    mooiste proef vond ik al vast veldhoven .

                    en best finisch vond ik vogelsdonk in de kleine waaiertje

                    veldhoven is een mooie kp! kwoon er langs :d hihi
                    en inderdaad fijn voor te rijden
                    grtjs

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.