12v contactgeschakeld vanaf REC?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum 12v contactgeschakeld vanaf REC?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358718
    wesselhartman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2011

      Hoi,

      Ik wil aan de achterzijde een dashcam ophangen en daar heb ik uiteraard sap voor nodig, die op het contact schakelt. Weet iemand of ik die ergens bij de rec weg kan pakken? Heb m’n interieur om de rec Al weg en ben al even aan het meten geweest maar kon zo snel niks vinden.

      Andere optie zou zijn een kabel trekken vanaf de 12v aansluiting bij de achterbank maar vanaf de rec zou uiteraard makkelijker zijn.

      Tnx!

      #18358731
      Outzy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2015

        schakelaar kofferbak verlichting misschien?

        #18358781
        wesselhartman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2011

          Bedankt voor het meedenken, maar die lijkt me niet contactgeschakeld. Immers zonder contact gaat je kofferbakverlichting ook aan. Was nu aan het zoeken om hem van m’n 13 polige aanhanger stekker te halen, maar daar zit alleen constante 12v op.

          Ga hem nu denk ik maar met een zekeringadapter van een random contactgeschakelde zekering aftappen.

           

          #18358852
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Wesselhartman,    Als je in de koffer bak het linker op berg luikje opendoet zie je bovenaan die grote orange zekeringen zitten,

            nu ga je naar beneden naar de kleinere zekeringen, dan kun je 15 en 16 pakken die zijn geschakeld, die zijn eigenlijk bedoeld

            voor de achter bank verwarming, ik heb mijn voor stoelen voorzien van stoel verwarming en heb daar 2x een geschakelde +

            vandaan gehaald, ik hoop dat je hier wat aan heb.

            vr,gr, jac.

            #18359104
            Outzy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 August 2015

              Hoe ik nu over het ‘contactgeschakel’ heen kan lezen weet ik niet :s. Nee dan werkt de kofferbakverlichtings schakelaar niet echt :).

              Maar zo te zien heeft dappie het voor je gevonden. :)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.