Reageer op: dodehoeklampjes

Forumindex Forums Modellen Grandland X dodehoeklampjes Reageer op: dodehoeklampjes

#18372906
jopsa
Deelnemer
    Lid sinds:
    3 May 2019

    en het volgende “RARITEITJE”……………………………

     

    Ik stapte uit de wagen,sloot deze en stapte de straat over.   Ik keek nog even om en wat zag ik…..   uit het niets begonnen de ruitenwissers heen en weer te vegen………  :negative:     zou dat een verborgen optie zijn wanneer je de auto verlaat deze je nog nawuift ??????  :scratch:

    Ander euvel enkele dagen terug :   auto in achteruit…..   grijs scherm op display en auto geeft piepende toon als is er een obstakel achter de wagen….  op display geen afbeelding of strepen,enkel grijs scherm.  Uitgestapt en gaan kijken….  niks te zien meters in het rond  pfffffffffffffffffffff

    eergisteren…… auto via afstandsbediening sluiten lukt niet.  ik stond aan passagierskant.  Ik wou dan sluiten met hand (duim op deurhendel leggen) maar ook niks.

    Dan naar bestuurderskant en daar lukte het met de handmatige manier van sluiten…. :cry:

    begrijpen jullie dat ik het beu word ?     De lijst van mankementen wordt wel erg lang ondertussen :-(