Reageer op: Opel Corsa D 2009 Lampen ombouwkit / Lichtopbrengst verbeteren

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa D 2009 Lampen ombouwkit / Lichtopbrengst verbeteren Reageer op: Opel Corsa D 2009 Lampen ombouwkit / Lichtopbrengst verbeteren

Arthurvs
Deelnemer

“Persoonlijk zou ik de LED lampen nu monteren en laten testen bij een APK keurmeester.”
    Bedoel je om eerder een APK uit te laten voeren? Of kan je ook naar een keurmeester gaan en alleen de lampen laten controleren?

“De Astra heeft wel glazen koplampen en geen helder glas, dus mogelijk minder strooilicht?”
    Iedere koplamp is anders, de Corsa D heeft over verschillende facelifts al weer iets andere koplampen. De resultaten kunnen dus heel anders uitpakken. Het voorbeeld in die video laat zien dat het dus ook echt verkeerd kan uitpakken, met die lampen verblind je gewoon mensen. Dat waren Corsa D dus zeker even dubbelchecken of het wel het gewenste effect heeft.

Het is een leuk projectje en een compleet antwoord is helaas nog niet te vinden. Dus ik deel graag mijn bevindingen hier. Het is alleen wel even druk dus ik weet niet wanneer ik exact alles kan regelen.