Reageer op: Kadett C Coupe Ombouwen

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C Coupe Ombouwen Reageer op: Kadett C Coupe Ombouwen

#18369053
Randy122000
Deelnemer
    Lid sinds:
    23 August 2018

    hallo,

    ik snap het nog niet…

    ik heb een schema van een 2.2 uitgeprint, zo te zien bestaat dit uit twee delen, een injectiesysteem en een ontstekingssysteem. deze twee systemen zijn verbonden met een stekkertje volgens het schema. alles na dit stekkertje mis ik. (dus het hele ontstekingssysteem) incl. ontstekingsmodule, onstekingskast (geen idee wat dit is) en bobine, ik heb wel een stroomverdeler (een met een rotortje en aan de buitenkant een 3-polig stekkertje). ik weer alleen niet van wat voor systeem die afkomt. ik neem aan dat deze combinatie van ecu, injectiekabelboom en onsteking werkt omdat het hele pakket uit een rijdende omgebouwde kadett c zou komen. ik denk dus dat de verkoper de onstekingskabelboom in vergeten mee te geven. ik heb al nagevraagd of hij hem nog heeft maar hij kan hem niet vinden.

    wat moet ik nou doen?
    wat heb ik nu precies nodig?

    ik denk zelf dat ik ontstekingskabelboom van een 2.2 cih nodig heb, maar ik kan het nergens vinden.
    ik kan ook nergens een ontstekingskast vinden. de bobine en de ontstekingsmodule heb ik al wel te koop kunnen vinden.