Reageer op: Filemeldingen niet leesb aar

Forumindex Forums Modellen Grandland X Filemeldingen niet leesb aar Reageer op: Filemeldingen niet leesb aar

#18368512
lonius41
Deelnemer
    Lid sinds:
    20 April 2017

    Vandaag bericht gekregen van mijn Opeldealer dat er al tientallen klachten zijn binnengekomen bij Opel inzake de zichtbaarheid/leesbaarheid van de navigatiemeldingen.

    Het antwoord van Opel is dat er bij een volgende systeemupdate (?????????????) rekening wordt gehouden met deze klachten.

    Hoe wazig kan een antwoord van de producent zijn.

    Mijn dealer heeft aan alle kanten gedrukt, maar kan hier zelf helaas niets aan doen, dus nogmaals: 3werf schanden aan Opel omdat men zijn vaste klanten in een wagen laten rijden die bij het lezen van bijv. de filemeldingen levensgevaarlijke situatie voor lief neemt.

    Ik roep eenieder die hier ook ongemakken van ervaart op om zich te melden bij de serviceafdeling van Opel BE/NL en bij zijn  dealer.

    Hoe meer klachten des te eerder gaan ze bij de ICT afdeling van Opel eens kijken waar het probleem zich voordoet.

    Met mijn kennis van zaken zou ik zeggen: kijk eens naar het aansturen van de relaitjes van de LED’s van de navigatie. Daar gaat echt iets niet goed.