Reageer op: Problemen met mijn Opel Astra K 2016

Forumindex Forums Modellen Astra Problemen met mijn Opel Astra K 2016 Reageer op: Problemen met mijn Opel Astra K 2016

#18367436
mrs. Bibi
Deelnemer
    Lid sinds:
    11 July 2019

    Goedemorgen Haasje17,

    De auto is van 10-6-2016 en wij hebben hem 10-03-2017 gekocht. ( 9 maanden oud was die toen). De auto is niet in bezit geweest van een particulier. De verkoper zei dat de auto in dealer bezit is geweest. Ik ben ook de 1ste tenaamstelling van deze auto. De reden van afwijzing was invloed van buiten af.  Dat kan er bij mij niet in, Als ze dan over weersinvloeden hebben , wat ik denk dat ze bedoelen, dan word een lamp dof heb ik uit verschillende berichten kunnen lezen. Nergens kan ik dit probleem vinden heb het hele internet afgestruind.

    Nee het ruitensproeier pomp en idd de ruitenwissermotor word ook niet vergoed. Die moeten wij betalen. Nog niet gedaan. Omdat ik het daar niet mee eens ben.

    Ik ga nu ook maar eens Opel Nederland bellen. Kijken wat die zeggen.

    Up-Date, net met opel Nederland gebeld. Daar kwam ik niet verder dan iemand die mijn klacht heeft opgenomen en kan gaan communiceren met de dealer. Deze persoon zei dat hij niet met de garantie afdeling kan contacten en ik zelf ook niet. Alles moet via de dealer lopen. Ik vind dit toch vreemd. Dus ik ben overgeleverd aan de inzet van de dealer?!